Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Pudete cuntinuà à guidà i vostri televisori è monitori Samsung ritirati induve avete usatu. REMA System hà da assicurà a so eliminazione ecologica.

Samsung

Dopu duie simane di incertezza, quandu certi cantieri di cullizzioni cessanu temporaneamente di accettà vechji apparecchi elettrici Samsung basati nantu à l'infurmazioni imprecisi da ASEKOL, a situazione torna à a normalità è a ghjente pò cuntinuà à trasmette i so vechji televisori Samsung è monitori induve eranu abituati. Ne segue da accordi, chì hè stata cunclusa inseme da i sistemi cullettivi di ripresa di l'equipaggiu elettricu attraversu u Ministeru di l'Ambiente. ASEKOL hà annunziatu a fine di a cullizzioni di i dispositi Samsung da i cantieri di cullizzioni da u principiu d'aostu di questu annu. E chistu malgradu u fattu chì finu à a fine di u 2019, quandu era un cumpagnu cuntrattuale di Samsung, per ogni pruduttu vindutu impurtatu da Samsung in a Repubblica Ceca, hà ricevutu da Samsung, o cunsumatori, pagatu. REMA Systém, cù quale Samsung hà cunclusu un cuntrattu per l'eliminazione ecologica di vechji apparecchi elettrici efficaci da u principiu di questu annu, hà impegnatu à assicurà a cullizzioni da tutti i lochi induve ASEKOL ricusa di cullà i prudutti Samsung, ancu senza un accordu firmatu di puntu di raccolta.

riciclamentu vetsi

ASEKOL hà cullatu vechji televisori è monitori Samsung da i cantieri di cullizzioni finu à a fini di lugliu di questu annu. Dopu hà annunziatu ch'ellu finisce sta pratica da u 1 d'aostu. Certi operatori di cantieri di cullizzioni anu interpretatu sta informazione cum'è chì significheghja chì i dispositi Samsung ùn ponu micca esse accettati da i citadini è li pruibitu di esse impurtati in i cantieri di cullizzioni. Ma a realità era chì i cantieri di cullizzioni sò supposti per cullà tutti i rifiuti elettrici da i citadini. I cunsumatori paganu per l'eliminazione di l'ambiente di una TV o di un monitoru quandu u compru - una parte di u prezzu di u dispusitivu hè una tarifa di riciclamentu chjamata, chì và à un sistema cullettivu specificu per u ritornu di l'equipaggiu elettricu, chì hè rispunsevule per a cullizzioni di u dispusitivu è a so eliminazione ecologica. Samsung hà enfatizatu chì hè attivamente interessatu in l'area, u so rapprisentante hà participatu à a riunione in u Ministeru di l'Ambiente è hà sempre rializatu i so obblighi legali per mezu di u sistema cullettivu, cumpiendu è cumpiendu tutte e spese di riciclamentu bè (finu à a fine di 2019 à ASEKOL, da ghjennaghju 2020 di REMA System).

Nisun scrap yard ùn deve rifiutà l'apparecchi Samsung

currente accordu sanctified da u Ministeru di l 'Ambiente permette à sti cantieri cullizzioni à aduprà i servizii di REMA System malgradu u fattu ch'elli ùn hannu ancora un cuntrattu cù lu. Tuttu ciò chì duvete fà hè di urganizà a cullizzioni di sti dispusitivi in ​​anticipu nantu à a linea d'infurmazioni gratuiti Smart Recycling 800 976 679.

Logo MZP

Allora nunda ùn cambia per l'utilizatori finali, ponu sempre purtà i so apparecchi elettrici Samsung ritirati induve eranu abituati: tutti i cantieri di cullizzioni in a Repubblica Ceca duveranu cullà. A so rimozione successiva per u trattamentu ulteriore hè chjaramente una questione d'accordu trà l'operatore di u cantiere di cullezzione è u partner cuntrattuale di Samsung, REMA Systém. In casu di cunfusione o per più dettagli informace cumu è induve a manu in un appliance Samsung di a fine di a vita per u riciclamentu, i cunsumatori ponu ancu cuntattà l'infoline Smart Recycling 800 976 679. In più di trasmette à un cantiere di cullizzioni, ci sò parechje altre opzioni per a dispusizione ecologica di l'electricità. scarti.

U più lettu d'oghje

.