Chiudi annunziu

I mesi di l'estiu sò intrinsecamente carattarizati da alte temperature outdoor. Ancu s'ellu sò assulutamente grandi per parechje attività cum'è lounging by l'acqua, se una persona ùn hà micca l'uppurtunità di rinfriscà, tende à soffre di e temperature - ancu più quandu hà da suppurtà, per esempiu, per x ore à u so postu di travagliu, o dopu à vultà da u travagliu in un appartamentu caldu. L'aria condizionata, chì ponu esse truvati in diverse categurie di prezzu è cù diverse funzioni, sò senza dubbitu una grande suluzione à stu prublema. Chì pezzi interessanti offre u mercatu attuale?

Ci sò veramente innumerevoli mudelli di climatizzatori chì ponu esse ghjunti. Per urientà megliu in questu mondu, à u principiu, avemu da definisce dui cuncetti chì avemu da scontru abbastanza spessu in e seguenti linee - parlemu specificamente di climatizzatori mobili è di climatizzatori di muru. L'aria condizionata mobili sò dispusitivi chì, in termini simplici, ponu esse spustati da un locu à un locu senza a necessità di mudificà a casa, l'appartamentu o l'uffiziu. In regula, hè abbastanza cun un outlet di l'aria in forma di pipa chì spunta, per esempiu, da una finestra. In ogni casu, hè necessariu di piglià in contu u fattu chì in a maiò parte di i casi sò menu putenti di quelli murati è à u stessu tempu più rumoroso, postu chì sò de facto l'unicu per assicurà tuttu u prucessu di rinfrescamentu. In quantu à l'aria condizionata in muru, sò più tranquilli, più putenti, ma ancu di solitu più caru è, sopratuttu, più complicati di stallà, postu chì hè necessariu di cunducerà a distribuzione di l'aria da l'unità interna à quella esterna, chì hè spessu. impossibile senza abbattimentu di diversi muri.

Aria condizionata mobile

Rohnson R-885 Genius

Siccomu trattimu cù l'aria condizionata in un situ web dedicatu à i tecnulugii intelligenti, ci concentreremu principalmente in quelli intelligenti. U primu "maestru di rasatura" serà u più debule in quantu à u rendiment di rinfrescante è ancu u più prezzu. Hè specificamente u mudellu Rohnson R-885 Genius chì vanta una capacità di rinfrescante di 9000 BTU / ha è un livellu di rumore di 64 decibel. In più di rinfriscà, pudete ancu cunfidendu un dehumidifier chì pò dehumidificà u spaziu finu à 24 litri d'acqua per ghjornu. Siccomu stu climatizzatore ùn vanta micca prestazioni brutali, rinfresce in modu affidabile una stanza finu à un massimu di 30 m2, mentre chì u più chjucu hè, u più veloce è efficiente u rinfrescante hè logicu. In termini di cuntrollu, una applicazione mobile hè una materia di sicuru, per mezu di quale tuttu ciò chì impurtante pò esse stabilitu. Pò esse scaricatu sia da l'App Store sia da Google Play.

1

G21 ENVI 12H

U mobile G21 ENVI 12h pò esse evidenziatu cum'è un altru climatizzatore intelligente. In più di rinfriscà, pò ancu deumidificà o ancu calore. U so livellu di rumore hè abbastanza accettabile à 65 decibels è cade in a classa energetica A, per quessa ùn certamenti ùn vi arruvinà in termini di cunsumu. In quantu à u disignu, questu hè un pezzu veramente bellu chì ùn offende micca l'internu in ogni modu. In quantu à u so cuntrollu, sia u telecomando è l'applicazione smartphone, per mezu di quale pudete stabilisce a temperatura è tuttu ciò chì puderia esse necessariu per u so funziunamentu, seranu utilizati per questu. L'unicu inconveniente maiò hè chì pò rinfriscà spazii finu à 32 m2, chì ùn hè micca assai. Allora, se decide per questu, duvete sapè in anticipu esattamente in quali stanze vulete usà è quantu sò in realtà.

2

SAKURA STAC 12 CHPB/K

Una suluzione interessante pò esse l'aria condizionata mobile SAKURA STAC 2500 CHPB/K, chì hè ancu 12 corone più caru. A cuntrariu di u mudellu precedente, questu hè dispunibule in neru, chì dà u so corpu una grande torsione. In più di u rinfrescante, l'aria condizionata include ancu a deumidificazione, u riscaldamentu è a ventilazione d'aria. In quantu à a cuntrullabilità, cum'è in u casu precedente, pudete ghjunghje sia per u telecomando classicu chì hè inclusu cù l'aria condizionata, sia per l'applicazione mobile, per mezu di quale tuttu ciò chì necessariu pò esse stabilitu è ​​cuntrullatu. U fabricatore ùn specifica micca quantu grande una stanza chì l'aria condizionata pò rinfriscà, ma datu chì a so capacità di rinfrescante hè uguale à quella di l'aria condizionata precedente (vale à dì 12 000 BTH / h), ancu quì pudete cuntà un rinfrescante affidabile di spazii up. à circa 32 m2.

3

Climatiseur à mur

Samsung Wind Free Comfort

Passeremu gradualmente da i climatizzatori mobili à i climatizzatori murali. In ogni casu, postu chì u so prezzu hè significativamente più altu, listeremu solu un mudellu intelligente quì, cù u fattu chì puderete vede altri mudelli (è più caru) via u ligame à a fine di l'articulu. Per esempiu, Wind Free Comfort da Samsung pare esse un climatizzatore intelligente relativamente assequible, chì u duminiu, sicondu u fabricatore, hè un rinfrescante assai piacevule cù 23 70 micro-buchi, grazia à quale l'aria fridda ùn hà micca un effettu dispiacevule nantu à u. pelle. In quantu à u cunsumu d'energia di stu climatizzatore, hè relativamente bassu, postu chì u pruduttu hè in a categuria A++++. L'aria condizionata hè cuntrullata da u telecomando è l'applicazione mobile da Samsung, attraversu quale pudete stabilisce è cuntrullà tuttu ciò chì avete bisognu. In quantu à a capacità di rinfrescante, l'aria condizionata deve esse capace di rinfriscà una stanza di 3 m46 senza prublemi. U hitch, però, hè u prezzu, chì hè 190 curone per l'unità interna è esterna inseme.

4

U più lettu d'oghje

.