Chiudi annunziu

U giant sudcoreanu hà introduttu un mudellu per l'armata US circa trè mesi fà Galaxy S20 Edizione tattica. A cumpagnia hà avà annunziatu chì u smartphone hè digià dispunibule per mezu di partenarii selezziunati in i Stati Uniti, cum'è Black Diamond Advanced Technology (BDATech), goTenna, PAR Government è Viasat.

Hè chjaru da u nome è l'apparenza di u dispusitivu chì sta macchina ùn hè micca per tutti. Galaxy L'edizione tattica S20 hè pensata per risponde à i bisogni unichi di u DoD è u persunale di u guvernu federale. Pò eseguisce l'applicazioni chì trattanu di a battaglia, trà e quali includemu, per esempiu, AAndroid Precision Assault Strike Suite (APASS), Android Tactical Assault Kit (ATAK), Battlefield Assisted Trauma Distributed Observation Kit (BATDOK) è Kinetic Integrated Low-Cost Software Integrated Tactical Handheld (KILSWITCH). A macchina pò ancu esse integrata in modu sicuru in radiu tattiche è arnesi cum'è droni, sistemi GPS esterni è telemetri laser.

Samsung hà creatu un ecosistema per questi smartphones cù l'aiutu di un gruppu cumpletu di partenarii chì furnisce cose cum'è tecnulugia di cuntrollu di robot è soluzioni di rete. Per esempiu, a suluzione PAR Government offre una spartera multimediale accelerata, dati geospaziali è integrazione Sistemi di aerei senza pilota (UAS). A cumpagnia Remote Health Solutions tandu à Galaxy L'S20 Tactical Edition hà aghjustatu una sala di prova virtuale per i prucessi medichi. Tomahawk Robotics hà integratu un software di cuntrollu è gestione universale. Galaxy L'S20 Tactical Edition presenta ancu DeX è capacità DeX in-vehicle, chì permettenu una pianificazione rapida di a missione robotica. L'utilizatori di stu mudellu ponu ancu accede à a reta di goTeanny, chì guarantisci a cunnessione quandu l'utilizatore hè fora di a reta classica cumprese Wi-Fi è dati mobili. Stu smartphone hà ancu misure di sicurezza avanzate.

U più lettu d'oghje

.