Chiudi annunziu

L'applicazione populari di cumunicazione Telegram riceverà duie funzioni di benvenuta in a so ultima aghjurnazione. In più di e videochiamate assai attese, offre ancu supportu per e bolle di chat in u sistema operatore Android 11. I sviluppatori di l'applicazione anu infurmatu à l'utilizatori nantu à i dettagli di l'aghjurnamentu in u so blog.

A funzione di videochiamata hè dispunibule per tutti l'utilizatori di a piattaforma cum'è parte di l'ultima aghjurnazione Android i iOS, specificamente attraversu a pagina di cuntattu. Tutte e chjamate sò allora assicurate da una criptografia end-to-end. Per verificà questa criptografia, Telegram usa una stringa di quattru emojis aleatoriu nantu à a visualizazione di ognunu di l'utilizatori participanti - se a stringa di emojis currisponde à tutti i lati, l'utilizatori ponu esse sicuru chì a so videochjama hè criptata in modu sicuru. I videochiamate sò attualmente dispunibili solu in l'applicazione mobile Telegram, è per avà offre solu a pussibilità di cunnette dui utilizatori, ma u supportu per e chjama di gruppu serà aghjuntu in i prossimi mesi. I videochiamate in l'applicazione Telegram riceveranu ancu funzioni supplementari è miglioramenti in u futuru.

Un'altra novità in l'ultima aghjurnazione di Telegram hè l'aghjuntu di supportu per i bolle di chat in u sistema operatore Android 11. Cum'è una parte di sta nova funzione, i pruprietarii di i dispositi mobile cumpatibili utteneranu "chat heads", cunnisciutu per esempiu da a versione mobile di Facebook Messenger. Per avà, a funzione hè ghjunta à pocu à pocu à i pruprietarii di i dispositi cù a versione beta Androidu 11 - cusì ùn hè micca cumplettamente cumpletu, pò esse inestabile è mostra errori parziali. Pudete vede screenshots di nutizie da a nova versione di Telegram in a galeria di foto di stu articulu.

U più lettu d'oghje

.