Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Longu hè passatu i ghjorni chì i telefoni sò stati utilizati solu per a cumunicazione. Attualmente, hè una camera, una videocamera è, ultimu ma micca menu, ancu un putente dispositivu di ghjocu.

I ghjochi mobili sò assai populari

I ghjochi simplici apparsu digià nantu à i primi dispositi mobili. In l'ultimi anni, però, u ghjocu nantu à i telefoni smartphones hà cuntinuatu à espansione, per quessa, ùn hè micca surprisante chì i ghjoculi sò attualmente chjaramente u gruppu più numerosu di applicazioni mobili. Praticamente tuttu pò esse ghjucatu nantu à i telefoni mobili è tablette in questi ghjorni, cumpresu Minecraft, chì hè u titulu di video game più successu di tutti i tempi. Ancu s'ellu ci sò ancu ghjochi relativamente primitivi, hè pussibule di ghjucà shooters 3D assai sofisticati, è ancu tituli di parechji altri generi di video game in u telefunu. Cusì, i telefoni cellulari ponu cumpete cù cunsole di ghjocu in un certu modu. Allora a quistione sorge, cumu si sceglie veramente un telefuninu di ghjocu di qualità?

Samsung Galaxy Edizione Fan S20

I mobili di ghjoculi devenu avè un equipamentu di prima qualità

Sempre più richieste sò posti nantu à i telefoni cellulari. Ùn solu ùn anu da cumpiendu a funzione di una camera high-end è videocamera, ma anu ancu esse un dispositivu di ghjocu cumpletu. Per quessa, anu bisognu di l'equipaggiu di prima classe, chì di sicuru currisponde ancu à i prezzi di compra. Per d 'altra banda, pudete prufittà di diversi avvenimenti di scontu (sconti, cuponi di sconto o cashback) è cumprà più vantaghji. Questi avvenimenti sò ancu pruposti da magazzini specializati cum'è Datart.cz, Allora s'è vo circate attualmente un telefuninu mobile di ghjocu, pudete fucalizza nantu à i servitori di scontu induve pudete truvà l'offerta di scontu attuale in un locu.

Chì deve avè un telefuninu di ghjocu di qualità?

  • Display superiore. Per una sperienza di ghjocu megliu, u telefuninu di ghjocu deve avè un grande display, chì deve avè una freccia di rinfrescante alta (idealmente 120 Hz). Inoltre, deve esse equipatu in tale manera per assicurà a risposta di u toccu più veloce pussibule, chì hè cruciale per parechji tituli di ghjocu (in particulare quelli d'azzione).
  • Processore avanzatu. Di sicuru, i telefunini mobili per i ghjoculi devenu esse equipati di un processore octa-core, chì pò ancu aduprà efficacemente l'intelligenza artificiale. Cusì certamente fucalizza ancu in questu hardware per ottene u più piacè di u ghjocu.
  • Memoria abbastanza. In i tempi preistorichi di i video games, uni pochi megabyte di memoria (RAM) era abbastanza per ghjucà. Tuttavia, simu attualmente in un locu completamente diversu. Dopu tuttu, quale averia pensatu chì oghje i telefoni cellulari avarà 8 GB di RAM, chì hè u standard per i telefunini di ghjoculi.
  • Raffreddamentu perfettu. Un hardware putente hè una cosa, ma u rinfrescante di prima qualità hè cusì impurtante. Dopu u riscaldamentu, u rendiment pò diminuisce. Cù rinfrescamentu affidabile, sarete garantitu chì u CPU (processore) è u GPU (processore graficu) "guideranu" à a frequenza massima.
  • Altre esigenze essenziali. Un putente acceleratore graficu è un sonu stereo di prima classe assicuraranu una sperienza di ghjocu perfetta, in particulare per i tituli AAA. Puderà ancu dipende da a dimensione di u discu duru, chì deve esse almenu 128 GB, ma una carta microSD 512 GB pò ancu esse acquistata.
ASUS ROG Phone

Sceglie un telefuninu di ghjocu

Quandu sceglite un smartphone chì serà ottimali per ghjucà à i video games, pudete ancu fucalizza nantu à altri aspetti, cum'è u disignu, perchè certi telefoni sò veramente interessanti. I connettori ben piazzati sò ancu pratichi, chì furnisce l'opzioni di ghjocu còmode ancu mentre carica u smartphone. Tuttavia, questu hè abbastanza secundariu. In ogni casu, s'è vo circate attualmente un telefuninu di ghjocu, pudete di sicuru fucalizza nantu à i dispositi di i pruduttori principali, ancu s'ellu hè Samsung, Apple iPhone o ASUS, ma pudete ancu cumprà altre marche. Probabilmente ùn importa micca veramente, i fatturi descritti sopra sò impurtanti.

U più lettu d'oghje

.