Chiudi annunziu

Samsung hà cunfirmatu u so sistema di supportu di l'aghjurnamentu di smartphone di trè anni sta settimana. Finu à avà, solu i cuncurrenti offrenu supportu per l'aghjurnamentu di u software più di dui anni Apple, soprattuttu per u fattu chì i so smartphones anu pussutu generà un ingressu abbastanza significativu per parechji anni dopu a so liberazione. Tuttavia, Samsung hà recentemente impegnatu à allargà u supportu di l'aghjurnamentu di u software per i so smartphones.

In più di u supportu mintuatu, Samsung hà ancu cunfirmatu chì in quantu à u sistema upirativu Android 11 cù a superstruttura One UI 3.0, seranu i primi smartphones di a so linea di prudutti Galaxy S20. Quessi seranu aghjurnati à a fine di questu annu, è a cumpagnia hà ancu prumessu trè aghjurnamenti principali di u sistema operatore per una quantità di i so famosi dispositi intelligenti mid-range - trà elli, per esempiu, Samsung. Galaxy A71 è A51, tramindui in versione LTE è 5G, o Samsung di l'annu passatu Galaxy A90 5G. Samsung hà ancu prumessu trè anni di aghjurnamenti di u sistema operatore per e so linee di prudutti di tablette Galaxy Tab S6 è Galaxy Tab S7, cum'è per tutti i so smartphones high-end.

Una estensione UI 3.0 per u sistema operatore Android 11 hè in sviluppu dapoi qualchì tempu. I prupietari di i telefoni smartphones Samsung duveranu vede sta caduta Galaxy S20, Galaxy S20+ è Galaxy S20 Ultra. Questi trè mudelli seranu in a prima onda di dispusitivi per riceve l'aghjurnamentu, cù altri smartphones è tablette per seguità u più prestu pussibule. I telefoni intelligenti duveranu riceve l'aghjurnamentu à u principiu di l'annu dopu à u più tardi Galaxy Nota 20, Galaxy Nota 10, Galaxy S10 è ancu mudelli plegabili.

U più lettu d'oghje

.