Chiudi annunziu

A funzione Find My Mobile hè una parte assai impurtante di i telefoni smartphones Samsung. Cù u so aiutu, hè pussibule di localizà o chjude remotamente o sguassà un dispositivu persu o arrubatu. Hè sta funzione chì hà ricevutu nutizie sta settimana. Questu cunsiste in a pussibilità di utilizà a ricerca offline.

Grazie à sta innuvazione, l'utilizatori puderanu truvà i so dispositi ancu s'ellu ùn sò micca cunnessi à una rete Wi-Fi o una rete di dati mobili in u mumentu. L'aghjurnamentu citatu include ancu una altra nova funzione - a capacità di criptà u vostru locu offline per una sicurezza aumentata. Siate u primu à sapè nantu à l'aghjurnamentu di a funzione Find My Mobile hà dettu in u so contu Twitter Max Weinbach.

Apparentemente, a cundizione di a ricerca offline hè a vicinanza di u dispusitivu cercatu à un altru dispositivu di a serie Galaxy. In u Twitter di Weinbach, pudemu truvà screenshots nantu à quale ci hè una notificazione in quantu à a pussibilità di attivà a ricerca offline. A funzione Find my Mobile serà aghjurnata gradualmente, cusì a ricerca offline ùn hè micca dispunibule per tutte e regioni per u mumentu. Sicondu i rapporti dispunibili, eranu trà i primi pruprietarii Galaxy i dispositi in i Stati Uniti, una notificazione nantu à u so smartphone li avvisa di a pussibilità di attivazione immediatamente dopu l'aghjurnamentu.

U più lettu d'oghje

.