Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: E vacanze ci dicenu addiu in l'ultimi ghjorni è u novu annu scolasticu hè literalmente vicinu. In più di i quaderni necessarii, a maiò parte di i studienti piglianu ancu un telefunu, una tableta o un laptop in i so scrivanie è in aula. Videmu cumu prutege cun cura tutti i dispositi intelligenti è ùn avè micca una schermu crackata da u primu ghjornu per via di un pocu disattenzione durante una pausa.

U fabricatore danese PanzerGlass hè stata cuncentrata nantu à a prutezzione di i dispositi intelligenti dapoi parechji anni è espansione constantemente a so offerta. Servirà cum'è prutezzione di basa PanzerGlass verre trempé, chì hè dispunibule per tutti i telefoni più venduti è tablette. Cù a so alta resistenza, o putenza 9 h assicurarà chì ancu una caduta più brutta da un bancu ùn significheghja micca immediatamente una riparazione caru di rimpiazzamentu di u screnu per u telefunu. Per maximizà a sicurità, hè prupostu da un fabricatore danese è un casu ClearCase durable è trasparente, chì, in più, grazia à a cumminazzioni di u vetru è u quadru di TPU, elimina cumplettamente u prucessu di giallu chì hè cumunu cù l'imballaggio di silicone ordinariu.

panzerglass

I studienti di u liceu è di l'università apprezzeranu certamente l'offerta speciale filtri di privacy nantu à i so schermi di laptop. Dopu una stallazione simplice cù magneti o ganci, uttene una prutezzione cumpleta di a vostra infurmazione nantu à a visualizazione. In questu modu, nimu di i vostri amichi vi vede u cuntenutu chì deve esse dispunibule solu per voi.

L'insignamentu di a scola ùn hè micca solu in aula, ma ancu in i campi sportivi o in gimnasia. Duranti u sportu stessu, i telefoni passanu u tempu in u vestitori, ma sò cumpagni sempre più populari smart watch. A so visualizazione pò rompe almenu cum'è in i telefoni, cusì a cura di elli deve esse à un livellu simili. Ancu u fabricatore panzerglass pensa è prupone vetru temperatu per Apple Watch è mudelli selezziunati di marchi Samsung, Huawei, Honor, Garmin è Suunto.

U più lettu d'oghje

.