Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Cerchi cuffie wireless di qualità à un prezzu bellu? Allora sarete di sicuru cuntentu di l'avvenimentu di scontu preparatu da u fabricatore Niceboy per i so populari cuffie HIVE pods 2 Puderanu avà esse acquistati per un grande 1690 corone invece di l'uriginale 2490.

HIVE Pods 2 sò veri cuffie wireless chì certamente ùn offendenu micca cù u prezzu, u disignu o e specificazioni. Offre un sonu fantasticu cù a tecnulugia MaxxBass, dunque se ti piace à gode di un bassu boom, allora hè perfettu per voi. Sò ancu d'alta qualità in quantu à a trasfurmazioni, chì prova, frà altri cose, chì sò impermeabili secondu u livellu di cobertura IPX5.

1520_794_Niceboy_Hive_Pods_2

Tuttavia, a vita di a bateria di l'auriculare hè particularmente impressiunanti. Puderanu ghjucà musica per quasi 7 ore cù una sola carica, è cù u casu di carica offre finu à 35 ore di tempu d'ascolta. Tuttu chistu grazia à Bluetooth 5.0 cun cunsumu di bateria più bassu è una cunnessione stabile. Per un cuntrollu faciule, ci sò buttuni intelligenti direttamente nantu à l'auriculare, grazie à quale pudete saltà e piste, cuntrollà e chjama, è ancu aghjustà u voluminu. È infine, a funzione di auto-accoppiamentu hè degne di menzione, quandu avete appena pigliate l'auriculare da a scatula è immediatamente cuminciate à gode di l'ascoltu.

U più lettu d'oghje

.