Chiudi annunziu

Samsung inseme cù i smartphones di linea di produttu Galaxy Nota 20 hà introduttu a so superstruttura grafica One UI 2.5. Pruprietari di smartphones di serie Galaxy S20s in diversi lochi anu digià ricevutu One UI 2.5 cum'è parte di un aghjurnamentu di firmware. A superstruttura One UI 2.5 porta una quantità di novi funzioni utili è ancu una quantità di miglioramenti à quelli esistenti. Vi tenimu infurmatu nantu à e nutizie chì porta Samsungmagazine.eu infurmatu in unu di i nostri articuli precedenti. Ma include una funzione specifica chì Samsung ùn hà micca mintuatu in ogni locu.

Certi utilizatori anu nutatu un cambiamentu in u modu Motion Photos di travaglià cù l'arrivu di One UI 2.5. Sembra chì dopu à l'aghjurnamentu à One UI 2.5, stu tipu di video clips brevi utteneranu a capacità di aghjunghje audio. Motion Photos sò parti di a camera in certi smartphones in a gamma di prudutti Galaxy cù versioni più vechje di One UI, cusì ùn hè micca una funzione completamente nova. Ma ciò chì hè novu hè a prisenza di u sonu, chì ùn esiste micca in Motion Photos in u casu di versioni precedenti di One UI.

A funzione Motion Photo permette à l'utilizatori di piglià un brevi clip cù a foto classica, è pò esse attivata o disattivata toccu l'interruttore nantu à u screnu. Cù a capacità di aghjunghje audio in One UI 2.5, l'utilizatori ponu trasfurmà una foto in muvimentu in un video di una seconda. Ùn hè micca chjaru perchè Samsung ùn hà micca menzionatu sta nutizia in l'infurmazione di a funzione One UI 2.5. Tuttavia, hè pussibule chì altre nutizie senza annunziu di un tippu simili apparisceranu in u futuru.

U più lettu d'oghje

.