Chiudi annunziu

L'estiu hè passatu è i studienti è i studienti sò tornati à a scola. In cunnessione cù u ritornu à e scole in l'applicazione Rakuten Viber ci hè statu un sondaghju assai interessante in quale circa 185 000 persone anu participatu. Questa indagine, chì hà fattu in 24 paesi in u mondu, cumpresa a Repubblica Ceca, hà dimustratu chì l'utilizatori utilizanu l'applicazione inseme cù i principali strumenti per l'educazione in linea per assicurà a cumunicazione. In generale, più di 70% di l'utilizatori anu cunfirmatu chì anu da aduprà Viber per cumunicà cù i genitori, i prufessori è i studienti in u novu annu di scola.

Parechji mesi sò passati da l'iniziu di a pandemia di COVID-19, è e scole in u mondu cunsidereghjanu avà cumu principià u novu annu scolasticu. In certi paesi, i studienti tornanu in aula è seguitanu e regule per u cuntattu suciale, in altri seranu una cumminazione di scola è apprendimentu à distanza, è in qualchì locu l'insegnamentu in linea cuntinuerà, chì hè diventatu una forma relativamente populari.

Rakuten Viber
Fonte: Rakuten Viber

A maiurità assoluta di i participanti da a Repubblica Ceca, vale à dì 86% di l'utilizatori chì anu spressu a so opinione in l'indagine in à a cumunità ufficiale di Viber Czech Republic, accunsente à principià l'annu scolasticu cù l'insignamentu regularmente in faccia in aula. Trà i prufessori chì rispondenu à a stessa quistione in a cumunità Guida Viber per i prufessori, era ancu 90%.

In ogni modu chì l'apprendimentu principia, hè chjaru chì e novi modi d'insignamentu è un modu per assicurà chì i studienti è i studienti anu accessu à i materiali di studiu seranu necessarii. Viber pò serve cum'è un strumentu di cumunicazione utile per i studienti è i prufessori, chì l'insignamentu si faci in aula o in casa.

Da u numeru tutale di participanti, una media di 22% di i participanti hà rispostu chì utilizanu Viber cum'è u so strumentu principale per l'educazione in u so urdinatore è mobile o tableta. In Ungheria è Ucraina era ancu quasi 27% è 24%. In generale, l'utilizatori di i paesi di l'Europa Occidentale cum'è Germania, Francia o Gran Bretagna, l'Europa Centrale è Orientale, a regione Asia-Pacificu è u Mediu Oriente è l'Africa di u Nordu anu participatu à l'indagine.

Una scuperta interessante hè chì a maiò parte di i participanti anu rispostu chì in u novu annu di scola ùn anu micca solu aduprà Viber per cumunicà cù i prufessori è i studienti, ma ancu cù l'altri genitori. Grazie à e so funziunalità, chì includenu una larga gamma di servizii da videochiamate à chjamate di gruppu è sondaggi è assicurendu a cumunicazione cù criptografia, Viber hè un supplementu efficace à l'educazione, sia in linea sia offline.

"Un annu fà, l'apprendimentu in linea 100% pareva qualcosa di un futuru luntanu. Tuttavia, per via di a pandemia di COVID, hè diventata una realità in pochi settimane. Cum'è un genitore stessu, aghju utilizatu Viber per cumunicà cù i mo figlioli perchè hè u modu più sicuru di cumunicà è perchè ùn vogliu micca e diverse cumpagnie chì culleghjenu infurmazioni nantu à elli. informace. Ma in l'ultimi mesi, aghju vistu Viber utilizatu da parechji genitori, prufessori è studienti per cumunicà per cuntinuà u prucessu educativu. Semu assai felici chì Viber pò offre flessibilità è sicurezza à i prufessori, i studienti è i genitori ", hà dettu Djamel Agaoua, CEO di Rakuten Viber.

Torna à a scola Rakuten Viber
Fonte: Rakuten Viber

Per aiutà i prufessori à cuntinuà l'insignamentu, Rakuten Viber hà apertu cumunità speciale in parechji paesi europei induve i prufessori ponu amparà e funzioni chì l'applicazione offre per l'usu in l'educazione. In a Repubblica Ceca, hè a guida di a cumunità Viber per i prufessori.

In un futuru vicinu, Rakuten Viber introduverà ancu e funzioni novi cum'è u modu di quiz in i sondaggi, i cumenti in "I mo Note" è e migliure di a galeria. À a fine di l'annu scolasticu precedente, Viber hè stata utilizata com'è strumentu d'insignamentu in u mondu sanu. Sicondu a ricerca interna realizata da Rakuten Viber in ottu paesi CEE à a fine di l'annu scolasticu, 65% di i prufessori anu dichjaratu chì anu utilizatu Viber cum'è strumentu per aiutà à cumunicà cù i studienti nantu à diversi temi ligati à l'insignamentu.

U più lettu d'oghje

.