Chiudi annunziu

Samsung Electronics hà svelatu oghje u so novu proiettore laser 4K di corta distanza in a cunferenza virtuale Life Unstoppable. U proiettore hè chjamatu The Premiere, è grazia à questu, ognunu pò gode di una vera sperienza di cinema senza abbandunà u cunfortu di u so propiu salottu - è ùn hà mancu bisognu di TV.

U mudellu Premiere hè una nova aghjunta à a linea di successu di Samsung di prudutti di stile di vita. Samsung hà da cumincià à vende a Premiere in u mondu in i mesi à vene, cuminciendu cù i cunsumatori in i Stati Uniti, seguitu da i clienti in Europa è Corea, è dopu in altre regioni. U proiettore Premiere serà dispunibule in versioni cù una diagonale massima di 120 è 130 inch (305 è 330 cm) marcati LSP9T è LSP7T, tramindui cù tecnulugia laser è risoluzione 4K. Hè u primu prughjettore cù supportu HDR10 + è tecnulugia laser triple, risultatu in un cuntrastu rivoluzionariu cù una luminosità massima di 2800 ANSI lumens. I dui mudelli supportanu u modu Filmmaker, in quale l'imaghjini currisponde à l'idee originali di l'autori. U projector intelligente hè ancu equipatu cù a piattaforma Samsung Smart TV, grazia à quale serà pussibule streaming video da a maiò parte di i servizii di partenarii senza prublemi.

Ci hè ancu una cunnessione cù i dispositi mobili chì utilizanu Tap View è a tecnulugia di mirroring. U proiettore Premiere serà dispunibule in un disignu compactu, chì risparmia spaziu, cusì si adatta à tutti i tipi di salotti. Havi una distanza di prughjezzione estremamente corta, cusì pò esse piazzata vicinu à u muru nantu à quale prughjetta. L'altri vantaghji includenu l'ajustamentu faciule è un finitu mudernu di tela. Un putente woofer bassu integratu furnisce un sonu di alta qualità, u supportu di sonu surround Acoustic Beam hè ancu dispunibule, cusì l'esperienza "simile à un cinema" hè amplificata ancu di più. In stanze più chjuche, ùn ci hè bisognu d'invistisce in l'equipaggiu di sonu supplementu. Ùn ci sò ancu dettagli nantu à a dispunibilità in a Repubblica Ceca è Slovacca informace, ma i ditaglii certamenti ùn saranu micca longu.

U più lettu d'oghje

.