Chiudi annunziu

Samsung hè trà i venditori di l'elettronica chì sò stati i più veloci per adattà à a diffusione di e rete 5G, è chì anu cuminciatu à pruduce prudutti cumpatibili quasi immediatamente. Quessi sò attualmente dispunibuli solu in regioni selezziunate, ma u so numeru cresce gradualmente. U giant sudcoreanu offre prudutti cumpatibili 5G in parechje di e so categurie, è per una megliu panoramica sta settimana hà publicatu una infografica interessante, grazia à quale pudete ottene una visione perfetta di tutti i prudutti attualmente venduti da Samsung cù cunnessione 5G.

A gamma di l'elettronica di Samsung hè veramente ricca, cusì hè abbastanza faciule per perdiri a traccia di ciò chì pare l'attuale portfolio di prudutti compatibili 5G. I dispusitivi chì offrenu supportu per e rete 5G ponu esse truvati in quasi tutte e categurie di i prudutti Samsung. Frà i primi era un smartphone Galaxy S10, mudelli di a linea di produttu sò stati gradualmente aghjuntu ancu Galaxy Nota 10, Galaxy S20 à Galaxy Nota 20. In ogni casu, parechji smartphones mid-range anu ancu ricevutu supportu per e rete 5G.

U mudellu era u primu telefunu di stu tipu per sustene e rete 5G Galaxy A90. Samsung l'hà publicatu l'annu passatu, dopu chì e versioni 5G di i mudelli sò ghjunti à u mercatu Galaxy A51 a Galaxy A71. Samsung ùn face micca sicretu di u fattu chì vulia equipà mudelli ancu più economici di i so smartphones cù supportu di rete 5G. In più di i telefunini mobili, parechji mudelli di tablette offrenu ancu supportu per questa cunnessione Galaxy Tab, un notebook 5G hè ancu previstu. Pudete vede l'infografica nantu à i dispositi 5G da Samsung in a galeria di foto di stu articulu.

U più lettu d'oghje

.