Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Circa a marca AlzaPower, chì hè stata fundata di pocu tempu da Alza, avemu digià infurmatu parechje volte nantu à u nostru situ web, sia in forma d'articuli nantu à l'avvenimenti o attraversu recensioni di alcuni di i prudutti in offerta. AlzaPower truverete Ùn perdoneremu micca un picculu avvisu annantu à i prudutti sta volta ancu, perchè mentre navigendu in Alza, avemu scontru chì parechji di elli sò in grande vendita.

I sconti anu affettatu un numeru relativamente grande di prudutti di l'attellu AlzaPower. Sò più abbundante rapprisintati da parlanti di ogni tipu, è ancu diversi cables, batterie è powerbanks.I sconti sò - cum'è solitu cù i prudutti AlzaPower - più cà generosi, cum'è spessu custituiscenu un terzu o un quartu di u prezzu originale. di u pruduttu. Per esempiu, un bancu di putenza AlzaPowerMetal 10000 mAh Fast Charge + PD3.0 pò esse acquistatu per solu 339 corone invece di i soliti 499 corone. Sè site interessatu in batterie di lapis AA, pudete uttene 20 pezzi per 109 curone, chì hè 45% menu di u solitu. Ci hè ancu da nutà i cavi HDMI High Speed ​​​​4K 1,5m, chì ponu avà esse ottenuti per 109 corone invece di 179 corone, chì significa un scontu di 39%.

Allora, sè vo circate di accessori economici, l'offerta attuale hè sicuramente per voi AlzaPower ella ùn deve esse scappatu. Hè veramente largu è literalmente ripienu di sconti. Tuttavia, cum'è a solitu cù l'avvenimenti, a so durata ùn durà per sempre.

U più lettu d'oghje

.