Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: In cuuperazione cù u nostru cumpagnu Mobil Emergency, avemu preparatu un avvenimentu di scontu dumenica per voi, cum'è in settimane precedenti, grazie à quale pudete salvà significativamente. Questa volta u scontu si applica à i grandi telefoni intelligentiwatch da l'attellu Amazfit. Avete u scontu dopu avè inseritu u codice di scontu tf692020 in u campu per u codice di sconto.

amazfit gts

Sò un fan di orologi cù un corpu rettangulare in stile Apple Watch, ma ùn vulete andà à u Apple Watch per via di u so prezzu ? Allora avemu un grande suggerimentu alternativu per voi. Questu hè u mudellu GTS di Amazfit, chì offre un disignu assai bonu, una larga gamma di funzioni è, sopratuttu, un prezzu bassu. Pudete aspittà, per esempiu, un display AMOLED di 1,65" cù una finezza eccellente è una resa di culore, una vita di batteria di quattordici ghjorni cù usu normale, un monitor di freccia cardiaca o GPS. Hè senza dì chì hè resistente à l'acqua finu à 5 ATM è cusì.

U prezzu normale di u watch hè 3590 curone, grazia à u codice di scontu tf692020 in ogni casu, pudete uttene cun un scontu di 17% per solu 2990 curone.

Amazfit GTR

Sò in favore di una forma di orologio più classica è tonda? Allora probabilmente vi piacerà intelligentewatch GTR 47 mm da l'atelier Amazfit. Hanu un disignu classicu, ma à u stessu tempu offrenu un gran numaru di diverse funzioni intelligenti, cumprese u monitoraghju di a freccia cardiaca, resistenza di cinque ghjorni durante l'usu attivu, display AMOLED d'alta qualità, modulu GPS, resistenza IP68 è, sicuru, ancu. mirroring notificazioni da u telefunu nantu à a visualizazione di u watch. In quantu à u so corpu, pudete sceglie di parechji culori diffirenti è dopu da una scatula d'acciaio o d'aluminiu.

U prezzu normale di u watch hè 3990 curone, grazia à u codice di scontu tf692020 in ogni casu, pudete ottene cun un scontu di 15% per solu 3390 curone.

U più lettu d'oghje

.