Chiudi annunziu

U tempu s'avvicina lentamente quandu serà u tempu di valutà cumu si sò andati i pruduttori individuali di smartphone in quantu à a vendita di i so dispositi. In u casu di Samsung, hè previstu di mantene a so pusizioni di punta in u campu di a vendita globale di smartphones questu annu. In l'annu dopu, ùn deve micca solu difende, ma, sicondu l'analista, ancu rinfurzà ancu più.

Sicondu Strategy Analytics, u giant sudcoreanu puderia ghjunghje sin'à 265,5 milioni di smartphones venduti questu annu. Ancu s'ellu hè una diminuzione cumparatu cù 295,1 milioni di l'annu passatu, hè sempre un rendimentu rispettabile. L'annu dopu, secondu l'esperti di Strategy Analytics, Samsung duveria torna à ghjunghje à a marca di 295 milioni di smartphones venduti, o ancu superà in u megliu casu. Frà altre cose, i telefoni intelligenti plegabili è i telefoni cun cunnessione 5G sò da esse creditu per questu.

Strategy Analytics predice ancu chì e vendite di smartphones cum'è tali duveranu vede un calatu annu annu di 11% questu annu invece di u 15,6% inizialmente previstu. Sicondu i rapporti dispunibili, u mercatu glubale di i telefoni intelligenti si riprende assai più rapidamente da l'effetti di a pandemia di coronavirus. Sicondu Strategy Analytics, Samsung duveria guidà u mercatu di smartphone l'annu dopu in termini di vendita, seguita da Huawei è Apple. Samsung hà da trattà cun certe difficultà, soprattuttu in Cina, induve affruntà assai cuncurrenza in forma di marche lucali, ma ancu quì puderia prestu prestu à vede i tempi megliu.

U più lettu d'oghje

.