Chiudi annunziu

A principiu di sta settimana, Samsung hà svelatu u novu prumessu in u so avvenimentu Unpacked Part 2 Galaxy Z Fold 2. In più di e versioni standard, stu smartphone plegable hè ancu dispunibule cum'è Edizione speciale Thom Browne in regioni selezziunate. A cullezzione limitata hè un grande successu cù i clienti, è in Tailanda, per esempiu, hè stata venduta praticamenti per a notte.

Samsung Galaxy L'edizione Z Fold 2 Thom Browne hè stata lanciata à fiancu à u mudellu standard, è i pre-ordini per e duie versioni di u smartphone sò cuminciati prima di sta settimana. Edizione limitata Galaxy L'edizione Z Fold 2 Thom Browne hè dispunibule solu in sette paesi in u mondu, cumprese a Tailanda, è hè stata a Tailanda chì hà vistu a più alta dumanda per sta variante. A filiera tailandese di Samsung hà publicatu una dichjarazione in questu sensu, secondu a quale era Galaxy I preordini di Z Fold 2 Thom Browne Edition sò stati venduti durante a notte. U stock di stu dispusitivu hè attualmente à cero, è assai prubabilmente ùn serà micca rimbursatu.

Samsung hà cunfirmatu à l'avvenimentu Unpacked Part 2 chì hà pensatu solu di pruduce è vende cinque mila unità di stu smartphone in edizione limitata, cù questa figura hè valida per tutte e regioni induve serà. Galaxy Z Fold 2 Thom Browne Edition dispunibule. U prezzu di u dispusitivu hè di circa 76,5 XNUMX corone, è u pacchettu include un orologio in più di u smartphone stessu. Galaxy Watch 3, cuffie Galaxy Buds Live è altri accessori.

U più lettu d'oghje

.