Chiudi annunziu

Sicondu i rapporti dispunibili, Samsung Display hè in cerca di permessu di u Dipartimentu di Cummerciu di i Stati Uniti per rivende i so pannelli OLED à Huawei. Simile à a divisione di semiconductor, Samsung Display hè stata custretta à adattà à i novi regulamenti di u guvernu di i Stati Uniti. Sicondu sti regulamenti, a cumpagnia ùn hè più permessa di furnisce à Huawei cumpunenti sviluppati è fabbricati cù software è tecnulugia originaria di i Stati Uniti.

U prublema si trova in u fattu chì i tecnulugii da i Stati Uniti sò stati utilizati in a produzzione è u sviluppu di una quantità di cumpunenti necessarii per a produzzione di smartphones. Micca solu Samsung, ma ancu altre cumpagnie chì vulianu cuntinuà à furnisce cumpunenti à Huawei ancu dopu à u 15 di settembre, anu bisognu di una licenza adatta da u Dipartimentu di Cummerciu di i Stati Uniti. Samsung Display hà dettu chì hà dumandatu a licenza di u mercuri sta settimana. Huawei hè u terzu cliente più impurtante di Samsung Display dopu à Apple è Samsung, per quessa, si capisce chì mantene e relazioni cummerciale hè mutualmente desiderabile. In u passatu, Samsung Display hà furnitu à Huawei, per esempiu, pannelli OLED per smartphones di a linea di prudutti P40, ma hè ancu un fornitore di grandi pannelli OLED per certi TV.

U cuncurrente di Samsung Display, LG Display, si trova ancu in una situazione simile. Tuttavia, sicondu i rapporti dispunibuli, ùn hà ancu dumandatu una licenza. I spedizioni di LG Display sò assai più chjuche cumparatu cù Samsung Display, è i rapprisentanti di a cumpagnia anu dettu in u passatu chì a fine di l'affari cù Huawei avaria un impattu minimu in l'affari di LG Display.

U più lettu d'oghje

.