Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: E settimane incredibilmente lunghe di attesa sò finalmente finite! Sta sera, u Sony giapponese hà finalmente revelatu u prezzu di a nova generazione di a so cunsola PlayStation, chì hè più chè tentatore. A PlayStation 5 cù un discu di discu classicu custa un piacevule corone 13, mentre chì a PlayStation 490 Edizione Digitale (vale à dì una cunsola senza unità) carica 5 corone. Ancu s'ellu ci vole à aspittà finu à u 10 di nuvembre per e duie console in Europa, ponu esse pre-ordinate oghje, ancu in Alga.

In quantu à u disignu, a PlayStation 5 si sente literalmente cum'è qualcosa di u futuru. Sony hà optatu per un corpu piuttostu pocu cunvinziunali cù elementi bianchi è neri in combinazione cù a retroilluminazione iconica. U controller di u ghjocu hà ancu subitu un cambiamentu, chì avà s'assumiglia assai significativamente à quellu di a Xbox, ma in cuntrastu cù questu, offre, per esempiu, risposta haptic o triggers adattativi. Questu duverebbe fà ghjucà cun ellu veramente cool.

In quantu à e specificazioni tecniche, u core di a cunsola serà un CPU basatu in AMD Ryzen è l'almacenamiento serà infine in a forma di un SSD più mudernu, chì assicurarà, frà altre cose, tempi di carica assai più brevi di ghjochi. Grazie à 825 GB di spaziu, i ghjucatori seranu ancu sicuri chì ùn si riempia micca rapidamente - è s'ellu hè, di sicuru, ùn serà micca un prublema per espansione. A prestazione grafica brutale di 10,28 TFLOPs è u supportu di un gran numaru d'accessori direttamente da l'attellu Sony valenu a pena menzionate, cumprese una camera, cuffie, un controller o un dock per a carica di i controller DualSense. In cortu, ci hè qualcosa per aspittà.

U più lettu d'oghje

.