Chiudi annunziu

L'ultima versione beta di l'applicazione di cumunicazione WhatsApp per Android suggerisce chì miglioramenti significativi di sicurezza sò in strada per quelli utilizatori chì utilizanu a versione web di l'app cù a versione mobile. In u futuru prevedibile, puderanu teoricamente riceve supportu per l'autentificazione cù impronte digitali.

Na U situ WABetaInfo apparsu sta settimana informace chì più migliure di sicurità sò prestu per WhatsApp beta versione 2.20200.10. Una applicazione web chjamata WhatsApp Web hè abbastanza populari trà l'utilizatori. Serve cum'è un supplementu à a versione mobile classica di stu messenger, è finu à avà l'utilizatori puderanu ligà à u so contu scannendu un codice QR in un monitor di computer. Sicondu u situ WABetaInfo, in u futuru deve esse pussibule attivà u login à a versione web di WhatsApp dopu l'autentificazione cù l'aiutu di una impronta digitale nantu à u dispositivu mobile pertinente.

Questa migliione di privacy hè abbastanza impurtante - cù u metudu di autentificazione attuale, hè teoricamente pussibule per parechje stranieri accede à a versione web di WhatsApp in un computer. In u futuru, però, puderia esse pussibule di accede à WhatsApp Web ancu dopu avè caricatu una impronta digitale. Ùn hè ancu chjaru se l'applicazione includerà ancu l'autentificazione cù a funzione Face Unlock in u futuru. Dapoi un numeru di smartphones cù u sistema upirativu Android supporta stu metudu di autentificazione. Ùn hè ancu chjaru se l'autenticazione di l'impronta digitale rimpiazzarà cumplettamente a carica di codice QR in u futuru - parechji smartphones più vechji mancanu di sta funzione. In ogni casu, a versione citata hè sempre in una prima fase di sviluppu, è ùn ci sò micca piani ancu per include l'autentificazione di impronte digitali in a versione completa. informace.

U più lettu d'oghje

.