Chiudi annunziu

Samsung annulla a so cunferenza di sviluppatori per a prima volta in cinque anni. U giant sudcoreanu hà cunfirmatu oghje chì hà decisu di annullà l'avvenimentu per via di preoccupazioni per a malatia COVID-19. À u listessu tempu, a cumpagnia dichjara chì, malgradu a cunferenza annullata, hà da pruvà à truvà modi per involucrà a cumunità di sviluppatori in l'eventi in u futuru.

In a so dichjarazione ufficiale, Samsung hà manifestatu a disappuntu chì a cunferenza di questu annu ùn avarà micca. "A nostra primura priorità hè a salute è a sicurità di i nostri impiegati, a cumunità di sviluppatori, i partenarii è e cumunità lucali". si dice in a dichjarazione. In u so rapportu, Samsung ùn hà micca menzionatu altri motivi chì l'anu purtatu à annullà a Samsung Developer Conference 2020, ma sicondu alcune fonti, ci sò in realtà più motivi. A cunferenza di sviluppatori di Samsung hè luntanu da u primu avvenimentu maiò chì avia da esse annullatu quist'annu per via di a pandemia di coronavirus.

Scuprite i filmati da a Samsung Developer Conference 2019:

Ma certi dicenu chì, fora di i prublemi di salute, unu di i motivi per l'annullamentu di a Samsung Developer Conference 2020 hè u sviluppu stagnante di certi servizii è software, cumpresu Bixby. A cumpagnia hà presentatu u hardware più impurtante in i so eventi Unpacked, per quessa ùn ci saria micca assai da mostrà à SDC 2020. Un altru mutivu pò ancu esse u sforzu di riduzzione di i costi - a tenuta di grandi avvenimenti, cum'è una cunferenza di sviluppatori, ùn hè micca esattamente u più prezzu, è a situazione attuale hè assai incerta da un puntu di vista finanziariu. Tuttavia, ognunu spera chì l'annu dopu tuttu sarà bè, è chì a SDC di questu annu serà torna l'unica cunferenza di sviluppatori Samsung annullata per un bellu pezzu.

U più lettu d'oghje

.