Chiudi annunziu

Ciò chì era speculatu in l'ultime settimane hè diventatu una realità. U Dipartimentu di u Cummerciu di i Stati Uniti hà messu in lista nera u più grande fabricatore di chip di a Cina, Semiconductor Manufacturing International Corporation (SMIC), facendu impussibile per e cumpagnie americane di fà affari cun ellu. Se volenu fà affari cun ellu avà, anu da dumandà à u ministeru per licenze d'esportazione individuali, chì l'uffiziu emette solu in casi rari, secondu Reuters è u Wall Street Journal. A decisione metterà u giant smartphone Huawei in ancu più prublemi.

SMIC

 

U Ministeru di u Cummerciu ghjustificà a mossa dicendu chì a tecnulugia di SMIC puderia esse aduprata per i scopi di l'armata cinese. Ellu dichjara questu basatu nantu à e dichjarazioni di u fornitore di u Dipartimentu di Difesa di i Stati Uniti, a cumpagnia SOS International, secondu chì u giant chip chinese hà cooperatu cù una di e più grande imprese chinesi in l'industria di difesa. Inoltre, i circadori universitari cunnessi à l'armata sò pruposti prughjetti basati nantu à e tecnulugia SMIC.

SMIC hè a seconda cumpagnia chinesa d'alta tecnulugia aghjuntu à a chjamata Lista di Entità dopu à Huawei. Mentre e ramificazioni di a so inclusione in a lista ùn saranu micca chjaru finu à chì u ministeru decide quale (se qualcunu) uttene una licenza, a pruibizione puderia avè effetti avversi maiò nantu à l'industria tecnologica di a Cina in tuttu. SMIC pò avè da ricurdà à a tecnulugia non US se vole à migliurà a so fabricazione o mantene l'hardware, è ùn ci hè micca garantitu chì truverà ciò chì hà bisognu.

A pruibizione puderia avè un effettu di colpu nantu à l'imprese chì dependenu di SMIC. Huawei hà bisognu di u colossu di Shanghai in u futuru per a produzzione di certi chips Kirin - soprattuttu dopu avè persu u so principale fornitore TSMC per via di sanzioni strette, è pò avè più prublemi se SMIC ùn pò micca risponde à a so dumanda in a nova situazione, scrive u situ Endgadget.

U più lettu d'oghje

.