Chiudi annunziu

Un mese fà - prima di ciò chì era previstu cumparatu cù l'anni precedenti - Samsung hà liberatu per a so serie di punta Galaxy Versione beta di sviluppatore S20 di l'interfaccia d'utilizatore One UI 3.0, custruita Androidu 11. Avà u giant tecnulugia sudcoreanu hà cunfirmatu chì l'utilizatori di a serie prestu prestu una versione beta aperta di a superstruttura.

Quelli chì anu interessatu ponu iscrizzione per a beta via l'app Samsung Members, chì più tardi presenta un ligame di scaricamentu è una data di lanciamentu ufficiale. Se ùn avete micca l'app installata, pudete scaricà quì.

À u mumentu, l'annunziu "prestu prestu" s'applica solu à l'utilizatori in Corea di u Sud, ma a beta hè prevista per apre à l'utilizatori in i Stati Uniti, Germania, o India pocu dopu. Un prugramma simili deve esse dispunibule nantu à i telefoni di a serie in u futuru Galaxy Nota 20.

One UI 3.0 Beta porta una quantità di funzioni novi è miglioramenti, cum'è un widget di serratura di u screnu, Display sempre attivu, a capacità di persunalizà a schermu di chjama, a capacità di sguassà rapidamente cuntatti duplicati, a capacità di edità parechji cuntatti ligati à una volta. , a basura per almacenà missaghji eliminati di pocu tempu, megliu focu automaticu di càmera è stabilizazione di l'imaghjini o un navigatore Internet Samsung perfezionatu è l'applicazioni Calendar and Reminder. Infine, ma micca menu, i tendenzi settimanali è i profili separati per u travagliu è i prufili persunali sò stati aghjuntu à l'app Benessere Digitale.

U più lettu d'oghje

.