Chiudi annunziu

Samsung hà introduttu una tableta cù quale ùn avete micca a paura di andà ancu in terreni difficili. News Galaxy A Tab Active 3 hè stata dotata di un casu durable, grazia à quale pò sopravvive à una caduta da una altezza di 1,5 m (ma deve sopravvive à una caduta ancu senza ellu, da una altezza di 1,2 m), IP68 gradu di prutezzione è waterproof S Pen.

A tableta hà ricivutu un display LCD 8-inch in a buttiglia, chì hè pensatu per esse usatu cù guanti. Hè alimentatu da u chipset Exynos 9810 (u stessu utilizatu da i smartphones Galaxy S9 à Ramintate vi 9), chì hè cumplementatu da 4 GB di memoria operativa è 64 o 128 GB di memoria interna espandibile.

L'equipaggiu include una camera posteriore 13MP, una camera selfie 5MP è un lettore di impronte digitali. A bateria hà una capacità di 5050 mAh è hè rimpiazzabile (pò ancu esse caricata in stazioni di docking cù pogo pins). In termini di software, a tableta hè custruita Androidu 10 è supporta u modu desktop DeX.

U giant tecnulugicu sudcoreanu prumetti chì a novità (inseme cù un telefuninu durable Galaxy Xcover Pro) riceverà trè aghjurnamenti principali di u sistema cù u tempu, chì hè un aspettu impurtante per i clienti di l'affari postu chì generalmente usanu u dispusitivu più longu di i clienti individuali.

Galaxy L'Active Tab 3 hè digià in vendita in paesi selezziunati in Europa è Asia. A dispunibilità in altre regioni di u mondu hè da esse annunziatu in una data dopu. Ci hè una versione cù Wi-Fi (suporta u standard Wi-Fi 6) è una variante cù LTE. Samsung ùn hà micca divulgatu u prezzu.

U più lettu d'oghje

.