Chiudi annunziu

I smartphones di u budget Samsung ùn sò micca solu populari in India Galaxy L'M21 è M31 anu cuminciatu à riceve un aghjurnamentu chì porta alcune di e funzioni di fotografia offerte da One UI 2.1. In particulare, queste sò e funzioni My Filter, Single Take è Night Hyperlapse.

Cum'è un ricordu - a prima funzione menzionata permette à l'utilizatori di creà filtri persunalizati cù culori è stile per l'imaghjini futuri, u sicondu per utilizà u buttone di l'otturatore per catturà una seria d'imaghjini è video, è u terzu per sparà time-lapse (hyperlapse). video in cundizioni di poca luce. Inoltre, l'app di càmera di l'M31 include avà un modu Pro (in l'ultima versione).

U mudellu più putente avà mostrarà ancu à l'utilizatori u tempu chì resta finu à chì a bateria hè completamente carica. U colossu tecnulugicu sudcoreanu hà ancu migliuratu a stabilità generale di i dui mudelli, migliuratu u funziunamentu è riparatu qualchi bug (in ogni modu, ùn dice micca "tradiziunale" ciò chì sò). Qualchidunu pò truvà deludente chì altre funzioni preferite da l'utilizatori di One UI 2.1, cum'è Music Share o Quick Share, ùn sò micca parte di l'aghjurnamentu.

L'aggiornamentu hè attualmente rializatu à l'utilizatori in l'India, da induve duverebbe esse implementatu in u restu di u mondu. Pudete verificà a so dispunibilità manualmente in Settings> Update Software.

U più lettu d'oghje

.