Chiudi annunziu

Comu hè cunnisciutu, Samsung è Microsoft sò partenarii à longu andà in diversi prughjetti è tecnulugia, cumpresi servizii cloud, Office 365 o Xbox. Avà i giganti tecnulugichi anu annunziatu chì anu unitu e forze per offre soluzioni di nuvola privata end-to-end per e rete 5G.

Samsung metterà a so 5G vRAN (Virtualized Radio Access Network), tecnulugii di computing edge multi-accessu è core virtualizatu nantu à a piattaforma cloud Azure di Microsoft. Sicondu Samsung, a piattaforma di l'associu offre una sicurità megliu, chì hè un aspettu chjave per u settore corporativu. Queste rete puderanu travaglià, per esempiu, in buttreghi, fabbriche intelligenti o stadii.

samsung microsoft

"Questa cullaburazione mette in risaltu i benefici fundamentali di e rete di nuvola chì ponu accelerà l'implementazione di a tecnulugia 5G in l'esfera di l'impresa è aiutanu e cumpagnie à implementà e rete private 5G più rapidamente. L'implementazione di soluzioni 5G cumplettamente virtualizzate nantu à una piattaforma di nuvola permette ancu enormi miglioramenti in a scalabilità di a rete è a flessibilità per l'operatori mobili è l'imprese ", hà dettu u giant tecnologicu sudcoreanu in una dichjarazione.

Samsung ùn hè micca statu un grande attore in l'affari di rete, ma da quandu i prublemi di u telefuninu è u giant di telecomunicazioni Huawei anu iniziatu, hà sentitu una opportunità è cerca di espansione rapidamente in quella zona. Recentemente hà cunclusu accordi nantu à a implementazione di e rete 5G, per esempiu, cù Verizon in i Stati Uniti, KDDI in Giappone è Telus in Canada.

U più lettu d'oghje

.