Chiudi annunziu

Samsung hà avutu una seria di fiaschi Ramintate vi 7 assai attenti à aumentà a capacità è a velocità di carica di e batterie in i so dispositi. Parechji utilizatori di i prudutti di l'attellu di u giant tecnologicu sudcoreanu ùn piace micca stu approcciu. Avà, però, pare chì puderia lampà à "tempi megliu".

Sicondu SamMobile, Samsung hè probabilmente travagliatu annantu à u so adattatore di carica più veloce. Il porte la désignation de modèle EP-TA865 è duverebbe sustene a carica finu à 65W. Finu à avà, pudemu "solu" scuntrà 45W di carica cù i dispositi di a cumpagnia sudcoreana, è questu per i mudelli. Galaxy Nota 10+ o S20 Ultra. E nantu à chì basa hè cridutu chì vedemu un caricatore completamente novu? A designazione di mudellu di l'adattatore di carica Note 10+ digià citatu era EP-TA845, cusì l'ultimi dui cifre currispondenu à a velocità di carica. A storia si ripete avà ?

U fabricatore cinese di telefoni Oppo hà introduttu recentemente a carica rapida di 125W, cusì hè pussibule chì Samsung vole mantene almenu un pocu è in realtà prepara una carica più veloce per i so dispositi futuri. Tuttavia, deve esse nutatu chì l'ultimi telefoni Note 20 supportanu solu a carica di 25W, cusì forse a cumpagnia sudcoreana abbandunà completamente a carica più veloce. Ùn deve esse surprisante, u tema più cuntruversu in quantu à a carica d'alta veloce hè a degradazione più veloce di e cellule di a bateria è cusì a riduzzione di a so capacità originale.

Pudemu aspittà un novu adattatore di carica digià in u primu trimestre di l'annu prossimu. Stu periodu deve ancu vede l'intruduzioni di u novu flagship di Samsung - a serie Galaxy S30 (ancu chjamatu S21, u nome ùn hè micca sicuru per u mumentu, ndr), cusì l'adeptu per u debut di a carica super-rapida hè più ch'è chjaru.

Surghjente:  SamMobile, Android Autorità

U più lettu d'oghje

.