Chiudi annunziu

Samsung face bè quist'annu malgradu a crisa di coronavirus. Sicondu l'analisi di Counterpoint Research, hà difesu a so pusizioni cum'è a più grande marca di smartphone in Aostu, è hà ancu sappiutu aumentà a so parte di u mercatu in India è in i Stati Uniti d'America. In l'aostu di questu annu, u giant sudcoreanu hà classificatu u primu in a lista di i pruduttori di smartphones cù una parte tutale di 22%, u rivale Huawei hà finitu in u sicondu postu cù una parte di 16%.

Questa primavera, però, a situazione ùn pareva micca troppu prumessu per Samsung - in April, a cumpagnia citata Huawei hà sappiutu di superà Samsung, chì, per un cambiamentu, hà tenutu u capu di maghju scorsu. In Aostu, a cumpagnia hà occupatu a pusizione di bronzu nantu à u ranking citatu Apple cù una quota di mercatu di 12%, Xiaomi hè vinutu in quartu postu cù una quota di 11%. Samsung hà registratu una crescita più significativa in India, cum'è u risultatu di i sentimenti anti-chinesi chì sò stati attivati ​​da i scontri di ghjugnu nantu à e fruntiere di i dui paesi citati.

Samsung hà cuminciatu à fà megliu è megliu ancu in i Stati Uniti - quì, per un cambiamentu, u mutivu hè e sanzioni chì u presidente di i Stati Uniti Donald Trump hà impostu à a Cina, è per via di quale a pusizione di Huawei in u mercatu hè significativamente debilitatu. . L'analista di Counterpoint Research Kang Min-Soo hà dettu chì a situazione attuale presenta una excelente opportunità per Samsung per rinfurzà ancu u mercatu, micca solu in l'India è i Stati Uniti, ma ancu in u cuntinente europeu.

U più lettu d'oghje

.