Chiudi annunziu

In u mondu d'oghje, hè cumunu à aduprà parechji dispositi digitali in tuttu u ghjornu, cambiendu constantemente trà i telefoni cellulari, l'urdinatori è qualchì volta tablette. Inoltre, a pandemia di COVID-19 hà ancu acceleratu a digitalizazione di a nostra vita, è a cumunicazione in linea hè diventata una necessità per a maiò parte di noi. Travagliemu in ligna, studiemu in ligna, ci divertimu in ligna. Cù stu cambiamentu, l'impurtanza di e plataforme di cumunicazione hè ancu aumentata, chì permettenu una cumunicazione faciule da mandà missaghji regularmente è chjamate à forme di cumunicazione più sufisticate, cum'è missaghji audio o video, video chjamate o mandà schedari. Per una visione megliu di quale è ciò chì cumunichemu, hè estremamente impurtante chì sò tutti spartuti informace è dati 100% synchronized nant'à tutti i nostri dispusitivi è à esse in gradu di trasfiriri chiama in corso da un dispusitivu à un altru.

Rakuten Viber
Fonte: Rakuten Viber

Rakuten Viber, una di e piattaforme di cumunicazione principali in u mondu per una cumunicazione faciule è sicura, vi permette di cumunicà in sincronia in tutti i dispositi è si move liberamente trà elli senza u risicu di perde una parte di a cumunicazione. Sè vo vulete aduprà Viber nant'à u vostru urdinatore, Viber hà una versione spiciali è chì Viber per Desktop. Hè una versione cumpleta di l'applicazione, chì hè adattatu à e specificità di travaglià in un urdinatore. O prestazione iPhone 12 pudete informà via Viber.

Viber per Desktop hè una grande alternativa per l'usu durante u ghjornu quandu passate a maiò parte di u vostru tempu à u travagliu o à a scola. Permette di cumunicà da u vostru urdinatore senza avè da passà trà u vostru urdinatore è u telefuninu. Porta ancu a cunvenzione aghjuntu di un grande schermu è un teclatu pienu. Quandu si cumunicà cù i culleghi, offre a capacità di cumunicà rapidamente, creà gruppi di prughjettu, urganizà e chjama di voce o video di gruppu, sparte u screnu, è mandà è sparte ogni tipu di schedari. Viber offre ancu a capacità di cambià e chjama in corso trà u vostru urdinatore è u vostru telefunu, cusì per esempiu, se avete bisognu di lascià u vostru urdinatore durante una chjama, ùn avete micca bisognu di disconnect è reconnect, ma solu aduprà a funzione per spustà a chjama. à u vostru telefuninu. Di sicuru, si pò ancu esse fattu vice versa da un telefuninu à un urdinatore.

Viber per Desktop serà ancu apprezzatu da i prufessori chì ponu facilmente cumunicà cù i studienti individualmente o in gruppi, creà cumunità, sparte documenti cum'è fogli di travagliu, travaglii o materiali di studiu o creanu quiz rapidi per pruvà a cunniscenza immediata di i studienti. À u turnu, ponu riceve assignazioni da i studienti in a cumunità o cunversazione privata.

Viber hè cunnisciutu per a so sicurità. Questu hè ancu applicà à Viber per Desktop è sta versione di l'applicazione hè dunque cumplettamente sicura. Cum'è in u casu di un telefuninu, i missaghji mandati sò criptati da i dui lati di a cumunicazione, cusì chì solu u mittente è u destinatariu ponu leghje.

U più lettu d'oghje

.