Chiudi annunziu

A capacità di a bateria di u prossimu telefunu Samsung Galaxy U S21 Ultra (o S30 Ultra; Samsung hà ancu revelatu u nome di u prossimu flagship) hè apparentemente cunfirmatu. Almenu hè ciò chì suggerisce un documentu filtratu da l'autorità di telecomunicazioni chinesa 3C, secondu chì a batteria averà una capacità "paper" di 4885 mAh, chì equivale à una capacità tipica di circa 5000 mAh. Ricertamenti, una agenza di certificazione coreana hè stata cun u listessu valore.

U ducumentu dichjara ancu chì e batterie per u mudellu di punta di a serie futura seranu fabricate da a cumpagnia chinesa Ningde Amperex Technology. A listessa cumpagnia hè ancu citata in u documentu di l'agenzia coreana in cunnessione cù a capacità di a bateria di u mudellu Galaxy S21 Plus (S30 Plus).

Chì Galaxy U S21 Ultra (S30 Ultra) hè suppostu avè a stessa capacità di u so predecessore, ma questu ùn significa micca chì avarà a stessa resistenza. In particulare, dependerà di quantu efficaci i novi chips chì sò previsti per alimentà a nova serie (exynos 2100 è Snapdragon 875 sò speculati) seranu in a gestione di u cunsumu di energia.

Sicondu infurmazioni micca ufficiali finu à avà, i telefoni di a serie riceveranu una carica rapida di 65W, supportu per u stylus S Pen, freccia di rinfrescante di 120Hz di a visualizazione in a risoluzione predeterminata (in u casu di i predecessori, a frequenza di 120Hz hè cundizionata da una riduzzione. in risoluzione), una camera principale 150MPx è u mudellu Ultra cù finu à 16 GB di memoria. In quantu à u disignu, ùn ci sò micca grandi cambiamenti. A linea deve esse svelata à principiu di l'annu prossimu, probabilmente in ferraghju o marzu.

U più lettu d'oghje

.