Chiudi annunziu

Google hà iniziatu per i smartphones cù Androidliberanu un novu modu di edizione per l'applicazione Google Photos. Porta suggerimenti automatichi custruiti nantu à l'apprendimentu di macchina è arnesi migliurati per un cuntrollu manuale più detallatu, chì duverebbe fà e foto ancu megliu.

U cambiamentu più grande hè a nova tabulazione Suggerimenti in u menù di editazione di foto, chì offre cunsiglii per edità l'imaghjini chì l'utilizatore sta attualmente vede è aghjusta automaticamente proprietà cum'è luminosità, cuntrastu o effetti di ritrattu.

Google offre alcune opzioni basiche sottu a nova tabulazione, cum'è "Enhance" è "Color Pop", mentre prumette di aghjunghje più opzioni ottimisate per certi tipi di ritratti (cum'è ritratti, paisaghji o tramonti) in i prossimi mesi. Queste opzioni sò supposte esse dispunibuli prima nantu à i telefoni Pixel.

Inoltre, ci hè una nova interfaccia per l'arnesi di edizione generale, per "cose" cum'è luminosità, cuntrastu, saturazione di culore, temperatura, puntu biancu o sfocatura, chì facenu più faciule per l'utilizatori di navigà attraversu l'opzioni è persunalizà per una foto data.

Novi strumenti di editazione per l'app populari di foto è video sò liberati per a versione s Androidem da ieri, data di liberazione per a versione s iOS micca cunnisciutu in questu tempu.

U più lettu d'oghje

.