Chiudi annunziu

E rete 5G sò u futuru di i dispositi mobili (micca solu), ma a so implementazione hè sempre in i primi tempi è solu uni pochi di paesi in u mondu l'anu pronti per i clienti. Sicondu l'analisi di Omdia, a Corea di u Sud resta u capu globale in u prugressu di a so implementazione, seguita da a Svezia.carschema chì hà avutu davanti à u Kuwait.

Omdia travaglia cù dati ottenuti in u primu trimestre di questu annu è analizà cinque indicatori chjave. Grazie à u prugressu di a cucituracarCumpagnia Sunrise, u paese alpinu hà avanzatu davanti à u Kuwait cù 426 cità è paesi chì anu almenu 80% di cunnessione 5G, un numeru chì hè ghjuntu à 535 da maghju, u più grande competitore di Sunrise hè u giant di telecomunicazioni Swisscom, chì hà digià ghjuntu u so scopu di copertura di XNUMX%. .

Tuttavia, l'analisi punta à un puntu impurtante, à dì chì a dispunibilità di i dispositi chì supportanu e rete 5G hè attualmente limitata. U capu in a so adopzione hè di novu Corea di u Sudu, chì hà 5,88 milioni, chì hè un decimu di tutti i dispositi utilizati in u paese.

U sicondu ùn hè micca Švý sta voltacarsko, ma Gran Bretagna. Omdia mette in risaltu chì u guvernu britannicu investe assai in a connettività digitale. Hà riservatu £ 1,1 miliardi specificamente per questu scopu, cù una parte di quellu finanziamentu (pocu menu di un terzu) andendu à l'infrastruttura per sustene l'investimentu in novi rete mobili è fissi. Trà i membri di l'UE, a Germania è a Finlandia facenu u più prugressu in questu sensu.

Temi:

U più lettu d'oghje

.