Chiudi annunziu

Samsung hà lanciatu un novu smartphone ultra-affordable in i mercati africani. Samsung Galaxy A3 Core hè stata prima presentata in u so contu Twitter da a filiera nigeriana di u fabricatore sudcoreanu, pocu dopu chì u novu telefunu hè andatu in vendita in u paese. I clienti paganu 32500 01 naira nigeriana per questu, chì si traduce in un pocu menu di dui mila corone. Questu ùn hè micca u primu tentativu di Samsung di infiltrassi in u segmentu di smartphone ultra-affordable. U mudellu di novu introduttu era precedutu da l'A1 Core è M3 Core, chì, paragunatu à l'AXNUMX Core, dice assai di a vera natura di u telefunu.

L'A3 Core hè praticamente appena rinominatu passatu mudellu A01 Core, cù quale u novu pruduttu sparte tutte e specificazioni tecniche. L'A3 Core offre cusì un display LCD TFT PLS 5,3-inch cù una piccula risoluzione di 1480 per 720 pixels, chì hè priva di ogni "sensu" è ferma fideli à u classicu design flat senza protrusioni per a camera selfie è cù veramente grande. bordi.

U core di u telefuninu corre nantu à un chipset MediaTek MT6739 cun un processore quad-core Cortex-A53 cù quattru core clock in 1,5 GHz cù un chip graficu PowerVR GE8100. U chipset Samsung hà aghjustatu un gigabyte di memoria operativa è sedici gigabyte di spaziu in u almacenamiento internu. U telefunu offre una funzione assai populari in i zoni di sviluppu - Dual-SIM è pò cunnette cù altri dispositi chì utilizanu i standard Bluetooth 5.0 moderni è Wi-Fi 802.11 b/g/n. I pruprietarii di u telefuninu ponu ancu cunnette l'auriculare in modu anticu per via di u jack classicu.

U prezzu di un smartphone hè dunque certamente direttamente proporzionale à ciò chì i clienti ponu aspittà o micca aspittà da u dispusitivu. In u nostru mercatu, l'A3 Core seria chjaramente u mudellu più prezzu di Samsung. Pensate chì averebbe successu quì, o altri pruduttori anu digià stu segmentu in u so putere? Sparte a vostra opinione cun noi in a discussione sottu l'articulu.

U più lettu d'oghje

.