Chiudi annunziu

Sicondu una nova indagine realizata in i Stati Uniti da WhistleOut, 85% di i rispondenti crede chì almenu una cumpagnia di tecnulugia li spia. A maiò parte di elli assucianu queste preoccupazioni cù Facebook (68%) è TikTok (53%).

Facebook è TikTok sò seguiti da Google cù 45 per centu, Instagram (appartenendu à "stabile" di Facebook) cù 43 per centu, è i primi cinque sò arrotondati da Amazon, chì u 38 per centu di i rispondenti sò preoccupati.

L'altri cinque sò Snapchat (37%), Twitter (35%), YouTube (34%), Apple (30%) è LinkedIn cù vinti per centu. Curiosamente, solu 15% di i rispondenti crede chì nisuna cumpagnia di tecnulugia ùn li spia.

A maiuranza di i rispondenti crede chì e cumpagnie di tecnulugia vanu ancu più luntanu cù a surviglianza - un 80% tutale crede chì e cumpagnie stanu à sente in e so telefonate. Facebook (55%) è TikTok (40%) appariscenu di novu nantu à i primi ranchi in questa direzzione. Da questu puntu di vista, a piattaforma menu pocu affidabile hè LinkedIn, chì solu 14% di i rispondenti suspettanu di intercettazioni.

Malgradu u fattu chì i rispondenti crèdenu chì queste cumpagnie li seguitanu, 57% d'elli ùn sò micca sicuru chì informacemi culleghjanu veramente fà. Mentre solu u 24% di quelli indagati crede chì queste cumpagnie spionanu l'utilizatori per adattà a publicità è u cuntenutu per elli, duie terze dicenu chì anu vistu o intesu un annunziu o un pruduttu nantu à l'app o u situ web di una grande cumpagnia di tecnulugia dopu avè solu intesu parlà di u pruduttu chì anu parlatu. ma ùn l'hà mai cercatu in linea.

Quandu i rispondenti sò stati dumandati ciò chì facenu per prutege a so privacy da queste app, u 40% hà dettu chì anu sguassatu o cessatu di utilizà TikTok. U 18% hà dettu chì anu cessatu di utilizà l'app Facebook per motivi di privacy.

U più lettu d'oghje

.