Chiudi annunziu

Qualchi anni fà, Google hà introduttu Daydream - a so piattaforma di realtà virtuale mobile. Ma sta settimana, i media anu dettu chì Daydream perderà u supportu ufficiale da Google. A cumpagnia hà cunfirmatu chì finisce l'aghjurnamenti di u software per a piattaforma, è ancu dicendu chì Daydream ùn funziona micca cù u sistema operatore. Android 11.

Mentre chì questu pò esse una delusione per parechji fan di VR, ùn hè micca una mossa assai sorprendente per l'internu. In 2016, a cumpagnia di Google s'aventura in l'acqui di a realtà virtuale cù tuttu u so vigore, ma hà rinunziatu gradualmente i so sforzi in questa direzzione. L'auriculare Daydream hà permessu à l'utilizatori - cum'è, dì, Samsung VR - gode di a realtà virtuale nantu à i telefoni intelligenti cumpatibili. In ogni casu, i tendenzi in questa zona si vultonu gradualmente versu a realtà aumentata (Augmented Reality - AR), è Google eventualmente andò ancu in questa direzzione. Hè vinutu cù a so propria piattaforma Tango AR è u kit di sviluppatore ARCore chì applicata in parechje applicazioni. Per un bellu pezzu, Google praticamenti ùn hà micca investitu in a piattaforma Daydream, soprattuttu perchè hà cessatu di vede ogni potenziale in questu. A verità hè chì a fonte primaria di entrate di Google hè principalmente i so servizii è u software. L'hardware - cumpresu l'auriculare VR sopra citatu - hè piuttostu secundariu, per quessa, si capisce chì a gestione di a cumpagnia hà calculatu rapidamente chì l'investimentu in servizii è software in relazione à a realtà aumentata pagherà più.

Daydream continuerà à esse dispunibule, ma l'utilizatori ùn riceveranu più alcun software supplementu o aghjurnamenti di sicurezza. Tramindui l'auriculare è u controller seranu ancu capaci di esse utilizati per vede u cuntenutu in a realtà virtuale, ma Google avvirtenu chì u dispusitivu ùn pò più travaglià cum'è duverebbe. À u listessu tempu, una quantità di prugrammi è applicazioni di terzu partitu per Daydream cuntinueghjanu à esse dispunibule in Google Play Store.

U più lettu d'oghje

.