Chiudi annunziu

Comu sapete, Google hè preoccupatu di a sicurità di u so sistema operatore mobile Android assai basatu. In u passatu, hà lanciatu parechje iniziative per migliurà, cum'è l'utilizazione di Google Play Store per accelerà a liberazione di l'aghjurnamenti di sicurità o offre ricumpensa per l'esposizione di vulnerabili. Avà hà annunziatu chì hà lanciatu un novu prugramma chjamatu Android Partenariatu di l'Iniziativa di Vulnerabilità, chì hà u scopu di avvistà nantu à i difetti di sicurezza Androidsoprattuttu in i dispusitivi di terzu-party.

Google aghjusta in u so blog post chì u novu prugramma hà digià risoltu una quantità di prublemi. Ùn furnisce micca dettagli direttamente in u post, ma u so bug tracker. Sicondu ellu, per esempiu, Huawei hà avutu prublemi cù e salvezza di i dispositi senza prutezzione l'annu passatu, e vulnerabilità di sideloading sò state trovate in i telefoni Oppo è Vivo, è ZTE hà avutu debule in u so serviziu di messageria è l'auto-riempimentu di e forme di navigatore. Dispositivi (coincidentamente ancu Chinese) fabbricati da Meizu o Transsion anu avutu ancu errori di sicurità.

Google hà dettu ancu chì hà notificatu à tutti i pruduttori affettati di i so risultati prima di liberà. Sicondu u situ web di l'uttellu, a maiò parte di i bug sò digià risolti.

U novu prugramma pare chì serve cum'è un ricordu chì l'utilizatori anu da mantene i so dispositi aghjurnati, ma in una certa manera mette ancu pressione nantu à i partenarii. Androidu: riparate i vostri sbagli o u publicu saperà chì ùn avete micca.

U più lettu d'oghje

.