Chiudi annunziu

Sè vo site à mezu à i prupietari di i smartphones linea di produttu Samsung Galaxy S10 à Galaxy S20, è aspettate ansiosamente l'aghjurnamentu di sicurezza d'ottobre, pudete cumincià à celebrà - a detta aghjurnazione hà cuminciatu à sparghje à tutti i pruprietarii di questi mudelli sta settimana. Questu vene solu uni pochi ghjorni dopu chì a versione beta di a superstruttura grafica One UI 3.0 hà iniziatu a distribuzione per i telefoni intelligenti in a linea di produttu Samsung. Galaxy S20.

L'ultimu patch di sicurità hè marcatu G97xFXXS9DTI8 è G98xxXXS5BTIJ, è duverebbe ghjunghje gradualmente à tutti i prupietari di i mudelli di smartphone citati cù una sola eccezione - apparentemente ùn hè ancu andatu à i pruprietarii di l'ultime Samsung. Galaxy S20 FE, chì probabilmente riceverà l'aghjurnamentu cun ritardu. A detta aghjurnazione di u software ùn porta nisuna funzione nova o miglioramenti significativi secondu i rapporti dispunibili, ma l'utilizatori ponu aspittà à una ligera migliurazione di u rendiment è qualchì miglioramentu di e funzioni cù u tempu. Smartphones equipati cù i prucessori Exynos deve esse trà i primi à ghjunghje in questa direzzione, più tardi ancu ghjunghje à i pruprietarii di mudelli cù processori Snapdragon. Se vulete verificà a dispunibilità di l'aghjurnamentu in i paràmetri di u vostru smartphone in a sezione di l'aghjurnamenti di u sistema.

I prupietarii di smartphones di a linea di produttu anu ricevutu l'aghjurnamentu d'ottobre a settimana passata Galaxy A50. Più detallatu informace circa l'aghjurnamenti d'ottobre ùn sò micca ancu dispunibuli publicamente, ma pudemu aspittà di vedelli versu a mità di stu mese. I prupietarii di altri mudelli di smartphone Samsung cumpatibili duveranu prestu ancu riceve l'aghjurnamentu di u software d'ottobre.

U più lettu d'oghje

.