Chiudi annunziu

A tendenza di i schermi di u telefuninu mobile à diventà più grande hà scontru un prublema insurmountable in l'ultimi anni - a camera selfie in u fronte di u dispusitivu. Allora i pruduttori cuminciaru à cercà un modu per attruvarà stu inconveniente tagliendu un locu per a camera in u vetru di a visualizazione. L'area di cut-out hà infine shrunk tantu chì ùn hè guasi notu nantu à novi telefoni Samsung. Circa à Galaxy In ogni casu, u Fold 3 deve andà ancu più luntanu è esse u primu Samsung à offre una camera frontale sottu a superficia di a visualizazione, senza a necessità di taglià u vetru in ogni modu.

L'attuale strategia di pruduzzione di a cumpagnia sudcoreana usa u disignu Infinity-O, chì pruduce per mezu di cutters laser cusì precisi chì ùn ci hè micca sfocatura notevule à i bordi di u cutout quandu a visualizazione hè posta sopra a camera. Si dice chì a tecnulugia HIAA 1 usata hè implementata durante a pruduzzione di i prossimi serie S21 è Nota 21, perchè Samsung ùn hà micca tempu di perfezziona u so successore cù un doppiu à a fine.

L'HIAA 2 deve aduprà laser per punchjà un gran numaru di buchi minusculi è invisibili in u display induve si sovrappone a camera selfie. U pirtusu deve esse abbastanza grande per permette a quantità di luce necessaria per fluisce à u sensoru di a camera. Tuttavia, u prucessu hè relativamente esigente, è per via di a so ghjuventù, Samsung ùn hè micca capaci di pruduce milioni di dispusitivi chì l'utilizanu per fà sensu in a produzzione di display per S21 è Note 21. Galaxy U Z Fold 3, invece, serà dispunibule in una quantità più limitata, cusì chì a capacità di produzzione per implementà una camera sottu a visualizazione deve esse digià abbastanza. Probabilmente videremu u terzu Z Fold in un annu.

U più lettu d'oghje

.