Chiudi annunziu

U gigante cinese di smartphone Huawei hà recentemente cunfirmatu ufficialmente chì alcuni di i so telefoni EMU 11 puderanu installà u so propiu sistema operatore HarmonyOS 2.0. Avà un postu hè apparsu nantu à a reta suciale chinesa Weibo, secondu chì i telefoni intelligenti cù u chip Kirin 9000 (presumibilmente a prossima serie Huawei Mate 40) utteneranu prima, dopu i telefoni alimentati da u chipset Kirin 990 5G (alcuni mudelli di u P40). e serie Mate 30) è più tardi un altru.

L'"altri" duveranu include, frà altre cose, i telefoni custruiti annantu à u chip Kirin 710 più anticu, ma apparentemente micca tutti. Cum'è un ricordu - i putenzi di chipset di dui anni, per esempiu, u Huawei P30 lite, Huawei Mate 20 Lite, P smart 2019 o Honor 10 Lite. U sistema hè ancu dettu di riceve (di novu solu alcuni) smartphones cù Kirin 990 4G, Kirin 985 o Kirin 820 chips.

Cum'è sapete, a guerra cummerciale trà i Stati Uniti è a Cina hà assai ostaculatu a capacità di Huawei di lancià novi flagships - a serie Mate 40 sopra citata era digià prevista, ma per via di scorte limitate di chip è l'incapacità di utilizà i servizii di Google in i telefoni destinati. per i mercati occidentali, a so introduzione hè stata ritardata. Sicondu rapporti micca ufficiali, i mudelli di a serie seranu lanciati nantu à u mercatu cinese à a mità d'uttobre, mentre chì si dicenu chì ghjunghjenu à u mercatu globale solu l'annu dopu.

HarmonyOS 2.0 hè un sistema operatore open source universale chì, in più di i telefoni intelligenti, hè capace di alimentate tablette, smart watches, computers o televisioni. À u mumentu, a nova versione hè stata liberata in fasi à i sviluppatori, a prima beta per i telefoni duveria ghjunghje in dicembre.

U più lettu d'oghje

.