Chiudi annunziu

U Sottocomitatu Antitrust di a Camera di i Rapprisintanti di i Stati Uniti hà da publicà prestu i risultati di a so investigazione in Facebook è altre cumpagnie tecnologiche. Basatu nantu à i so risultati, u sottucomitatu hè previstu d'invià u Cungressu à debilitatu u so putere. U capu di u sottucomitatu, David Cicilline, hà indicatu chì u corpu puderia ricumandemu a so divisione. Questu significa chì averia da sbarazzà di Instagram o WhatsApp, chì hà compru in 2012 è 2014, o i dui in u futuru. Ma sicondu Facebook, una divisione forzata di a cumpagnia urdinata da u guvernu seria assai difficiuli è costu.

A più grande rete suciale dichjara questu in un documentu di 14 pagine ottenutu da u Wall Street Journal, chì hè statu preparatu basatu annantu à u travagliu di l'avucati da a cumpagnia d'avucatu Sidley Austin LLP, è in quale a cumpagnia presenta l'argumenti chì vole difende davanti à u sottucummissione.

Facebook hà versatu miliardi di dollari in e famose piattaforme suciale Instagram è WhatsApp dapoi l'acquistu. In l'ultimi anni è mesi, anu pruvatu à integrà certi aspetti di elli cù i so altri prudutti.

In a so difesa, a cumpagnia vole argumentà chì svintà e piattaforme dette seria "estremamente difficiule" è costarà miliardi di dollari s'ellu avia da mantene sistemi completamente separati. Inoltre, crede chì debilitatu a sicurità è avè un effettu negativu nantu à l'esperienza di l'utilizatori.

E cunclusioni di u sottucomitatu duveranu esse publicate à a fini d'ottobre. Aghjunghjemu chì u 28 d'ottobre, u Cungressu hà invitatu u capu di Facebook Mark Zuckerberg, Google Sundar Pichai è Jack Dorsey di Twitter à l'audizione.

U più lettu d'oghje

.