Chiudi annunziu

Fossil hà lanciatu un novu smartwatch Gen 5E. Hè una versione "tagliata" di l'orologio Gen 5 di l'annu passatu, ma hè dispunibule in più dimensioni è à un prezzu più prezzu.

L'orologio vene in una nova dimensione di 42 mm è in trè novi stili di 44 mm. Anu un display OLED cù una diagonale di 1,19 inch (per Gen 5 hè 1,28 inch) è a maiò parte di e funzioni cum'è u fratellu maiò, cumprese u monitoraghju di u sonnu, a misurazione di a freccia cardiaca, u monitoraghju di l'attività o funzioni di fitness. tutte e versioni di l'orologio seranu cumpatibili cù superiore iPhone 12.

Cum'è Gen 5, a novità hè alimentata da u chipset Snapdragon Wear 3100, chì aghjunghje ancu 1 GB di memoria operativa è una mità di memoria interna più chjuca - 4 GB. Software-sàviu, sò custruiti nantu à u sistema Wear L'OS è a capacità di a bateria hè di 300 mAh.

Inoltre, l'orologio hà un parlante è un micrufonu chì permettenu à l'utilizatore per fà chjamate attraversu u telefunu accoppiatu Androidem o iOS o fate dumande à l'assistente vocale Google, impermeabile finu à una prufundità di 30 m è supportu per i pagamenti mobili via NFC. In cunfrontu cù u mudellu "pienu", u sensoru di luce ambientale, barometru, bussola è GPS separatu mancanu quì. Un altru "rilievu" hè l'impossibilità di rotà a corona.

A novità serà in vendita da u principiu di nuvembre, è u fabricatore hà stabilitu u so prezzu à 249 dollars (circa 5 700 curone in cunversione). Hè $ 50 menu di ciò chì u fratellu vende per.

U più lettu d'oghje

.