Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Oghje, Honor hà lanciatu pre-ordini per i so novi smartphoneswatch Watch GS Pro, chì impressiona principalmente cù a so grande durata di a batteria, a durabilità estrema è una gamma sana di funzioni. Cum'è parte di pre-ordini, l'orologio vale a pena soprattuttu, perchè riceverete Honor Magic Earbuds per un valore di 2 curone in rigalu.

onori Watch GS-Pro sò orologi intelligenti ideali per l'utilizatori attivi, chì hè pruvucatu micca solu da u so disignu, ma soprattuttu da a so custruzzione robusta è durable. L'orologio risponde à un totale di 14 teste di u standard militare MIL-STD-810G è cusì resiste à diverse cundizioni estreme. À u listessu tempu, anu ancu una varietà di sensori, cusì in più di u monitoraghju cuntinuu di a freccia di u core, offrenu ancu u monitoraghju di u sonnu o a misurazione di u nivellu di l'ossigenu di sangue.

A megliu funzione di Watch Ma u GS Pro hè durable - l'orologio pò durà finu à 25 ghjorni di funziunamentu cù una sola carica. Hanu ancu un barometru, GLONASS è GPS d'alta precisione cù una funzione speciale Route Back. Sò furnuti cù un parlante è un micrufonu, cusì pudete aduprà per fà chjamate senza avè da ghjunghje à u vostru smartphone. È una novità benvenuta hè a capacità di installà applicazioni in u watch, espansione cusì e so capacità.

onore-Watch-GS-Pro

onori Watch ES è bracciale gratis

A seconda novità da Honor hè un smart watch Watch ES, u prezzu di quale si firmò à un bellu 2 CZK. Ancu cusì, certamente anu qualcosa per impressiunà. Ùn mancanu micca un display AMOLED 490 ", a capacità di misurà 1,64 attività fisiche diverse, a rilevazione automatica di l'eserciziu, u monitoraghju cuntinuu di a freccia cardiaca, u sonnu o u stress è ancu a capacità di monitorà u livellu di l'ossigenu in u sangue, chì hè una caratteristica di tali telefoni intelligenti economiciwatch raru. Sì extra onori Watch ES Se pre-ordine avà, uttene un braccialetto di fitness Honor Band 5 gratuitu cun elli.

onori Watch ES

U più lettu d'oghje

.