Chiudi annunziu

Samsung hà annunziatu chì spenderà 34,1 milioni di dollari (cunvertiti in più di 784 milioni di corone) per 31 prughjetti di ricerca. Questi prughjetti sò straddled through science basic, media di cumunicazione, tecnulugia di l'infurmazione è di cumunicazione, è scienze materiali. U giant tecnulugicu hà cunfirmatu i prughjetti chì sò stati finalizzati per a seconda mità di questu annu.

I prughjetti di ricerca selezziunati da Samsung includenu quelli dedicati à a terapia cellulare, à i robot di caminari è à a ricerca di u receptore di u gustu umanu. In u 2013, a cumpagnia hà attribuitu un totale di 1,3 miliardi di dollari (circa 30 miliardi di corone in cunversione) à i prughjetti di i scientisti domestici chì travaglianu nantu à e tecnulugia di u futuru. Finu a ora, hà furnitu quasi 700 milioni di dollari da stu pacchettu per un totale di 634 prughjetti di università è istituzioni di ricerca publica.

Di i quindici prughjetti di scienza basica chì riceveranu cuncessioni da Samsung quist'annu, cinque riguardanu a matematica, quattru à e scienze di a vita, quattru à a chimica è dui à a fisica.

In l'area di a tecnulugia di l'infurmazione è di a cumunicazione, Samsung hà sceltu nove prughjetti chì includenu u cuntrollu di robot è i dispositi di a prossima generazione per u diagnosticu di e malatie di a retina. Sette prughjetti medichi sò stati preselezionati.

Samsung si trova trà i capi mondiali assoluti in a quantità di fondi spesi in ricerca è sviluppu. In a prima mità di questu annu solu, hà "versu" un record di 8,9 miliardi di dollari (più di 200 miliardi CZK) in questa zona.

U più lettu d'oghje

.