Chiudi annunziu

Google hà migliuratu a sicurità è l'usabilità di u so navigatore Chrome in a versione pro Android a iOS. A partesi d'oghje, u navigatore nantu à i dispositi mobili avvisarà l'utilizatori se qualcunu di e password chì anu salvatu hè cumprumissu è, in casu, cumu risolve.

Micca solu questu, dopu un avvisu annantu à una minaccia di password, Chrome redirige l'utilizatore direttamente à a forma di cambiamentu di password di u serviziu per quale a password hè stata utilizata. Per chì l'utilizatore per verificà se qualcunu di e so password sò stati cumprumessi, Chrome manda una copia di elli à Google utilizendu una forma speciale di criptografia chì rende impussibile di sapè quale sò i so nomi d'utilizatore o password.

Finu à una futura versione di Chrome pro Android a iOS Ci sarà ancu una nova funzione chjamata Safety Check. Cù questu, serà pussibule di verificà manualmente e password cumprumessi, è ancu permetterà à l'utilizatori di sapè se u serviziu di navigazione sicura di Google hè attivatu è se a versione di Chrome hà l'ultima prutezzione di sicurità. On iOS serà ancu pussibule di utilizà Chrome per riempie automaticamente e credenziali salvate in altre applicazioni o navigatori. Inoltre, prima chì Chrome riempia qualcosa, l'utilizatori di i dispositi Apple seranu urdinati per l'autentificazione biometrica per una sicurità aghjuntu.

Nantu à a versione cù Androidem hè ancu ghjuntu prestu cù Enhanced Safe Browsing, chì prutege attivamente l'utilizatori da malware, phishing è altre minacce spartendu dati in tempu reale cù u serviziu Safe Browsing. Google informa chì trà l'utilizatori chì anu attivatu a funzione in a versione desktop, a so prutezzione predittiva di phishing hà vistu una diminuzione di circa 20% in l'ingressu di password à i siti di phishing.

U più lettu d'oghje

.