Chiudi annunziu

Parechji prupietari di smartphones è tablette Samsung ùn anu micca idea di ciò chì hè veramente l'applicazione One UI Home. Questa applicazione ùn hà micca u so propiu icona nantu à u desktop, ma hè sempre una parte impurtante di u sistema. A cosa serve One UI Home è pò esse disinstallatu?

A superstruttura grafica, avà cunnisciuta cum'è One UI, hè stata prima introdutta in nuvembre 2018 cù un aghjurnamentu di u sistema operatore. Android 9 Pie, ma allora era sempre chjamatu Samsung Experience. A parte di l'interfaccia d'utilizatore di i telefoni smartphones Samsung hè un lanciatore chì permette à l'utilizatori di lancià applicazioni è persunalizà u desktop di u smartphone. One UI Home hè u lanciatore ufficiale di Samsung, pensatu per smartphones è tablette di a linea di prudutti Galaxy. L'applicazione hè una parte nativa di tutti i dispositi Samsung citati è funziona in tutte e versioni di a superstruttura grafica One UI.

One UI Home permette à i pruprietarii di dispositivi mobili intelligenti avè una linea di prudutti Galaxy ammuccià i buttuni di navigazione per aduprà gesti di schermu pienu nantu à a pantalla di casa, chjude u layout di u desktop dopu avè disposti l'icone, almacenà l'applicazioni in cartulare è assai di più. Hè una app di sistema - cusì ùn pudete micca disattivà o sguassate. Ancu s'ellu Samsung permette à l'utilizatori di stallà è aduprà lanciatori di terzu, ùn offre micca l'opzione per sguassà u lanciatore nativu. Parechje utilizatori diventanu cuscenti di l'esistenza di One UI Home quand'elli scoprenu quali app sò u più grande drenu in a bateria di u so dispositivu. Ma ùn devi micca preoccupatu di questu - One UI Home hè solu un pesu insignificante nantu à a bateria, chì aumenta solu quandu l'utilizatori l'utilizanu attivamente, o quandu tende à aduprà assai widgets. Se ùn vulete micca scaricà lanciatori di terze parti, One UI Home hè un modu fantasticu per persunalizà u vostru dispositivu - pudete stabilisce i vostri sfondi è temi, aghjunghje pagine di desktop supplementari, è ghjucà cù widgets è app.

U più lettu d'oghje

.