Chiudi annunziu

Sicondu i rapporti da Corea di u Sudu, Samsung hà assicuratu un cuntrattu per a produzzione di chips Snapdragon 750. U novu chipset 5G deve esse utilizatu da smartphones premium mid-range. U valore di u "deal" hè scunnisciutu à questu tempu.

Samsung, o piuttostu a so divisione di semiconductor Samsung Foundry, duveria fabricà u chip utilizendu u prucessu FinFET 8nm. Si dice chì i telefoni Samsung sò i primi à riceve Galaxy A42 5G è Xiaomi Mi 10 Lite 5G, chì deve esse lanciatu versu a fine di l'annu.

U giant tecnologicu sudcoreanu hà recentemente assicuratu cuntratti per a fabricazione di u futuru chip flagship Snapdragon 875 di Qualcomm, chì si crede chì hè fabricatu cù un prucessu EUV 5nm, e carte grafiche di a serie RTX 3000 di Nvidia, chì saranu fabbricate cù un prucessu 8nm, è ancu IBM POWER10. chip di centru di dati, chì serà pruduttu da u prucessu 7nm. I cuntratti di Samsung cù Qualcomm sò u risultatu di a prudenza tecnologica di Samsung è di un prezzu megliu, secondu l'insiders di l'affari tecnologichi.

Si dice chì Samsung hà prughjettatu di spende 8,6 miliardi di dollari annu (cunvertiti in menu di 200 miliardi di corone) in u sviluppu è a migliione di e so tecnulugia di chip è a compra di novi dispositi. Ancu s'ellu hè intrutu tardi in u mercatu di i semiconduttori, oghje hè digià in cumpetizione cù l'attuale capu di u mercatu, a cumpagnia taiwanese TSMC. Sicondu a cumpagnia di cunsulenza di tecnulugia TrendForce, a parte di Samsung di u mercatu globale di i semiconduttori hè issa 17,4%, mentre chì e vendite per u terzu trimestre di questu annu sò stimate à 3,67 miliardi di dollari (più di 84 miliardi di corone in cunversione).

U più lettu d'oghje

.