Chiudi annunziu

Dapoi Samsung hà introduttu a so ultima camera Galaxy Camera 2 cù grande display è sistema operatore Android sò passati parechji anni. L'altri pruduttori di l'elettronica anu ancu pruvatu à entre in stu campu, cù più o menu successu. Dopu à circa un annu da l'ultimu tentativu, a cumpagnia Zeiss vene cù u so esperimentu in a forma di u Zeiss ZX1.

Questa camera hè l'entrata di Zeiss in u mercatu di e fotocamere digitali, chì hè stata introdutta in u 2018, ma solu avà sò stati lanciati pre-ordini. U dispusitivu hà un sensoru d'imaghjini full frame 37,4 MPx, una lente fissa di 35 mm cù una apertura di f / 2 o un visor elettronicu.

E chì offre a Zeiss ZX1 paragunata à e camere classiche ? À u primu sguardu, pudemu nutà un display di 4,3″ cù una risoluzione di 1280 × 720 pixel, nantu à quale vedemu una versione modificata apposta. AndroidAdobe Photoshop Lightroom preinstallatu da noi. Wi-Fi, Bluetooth 4.2 o USB 3.1 sò ancu dispunibili. Sarete ancu piacè cù l'opzione di salvezza automatica à NAS o u nuvulu. A camera hè capace di filmà video in 4K (30 frames per second) o Full HD (60 frames per second), a memoria SSD integrata 512GB hè aduprata per almacenà tali video di alta qualità, u fabricatore ùn dice micca a pussibilità di espansione cù carte SD. Una batteria cù una capacità decentu di 3190mAh cura di l'energia.

Avemu da aspittà un pocu di più per vede cumu si comporta a "nova" camera digitale in testi di qualità di foto è video o di vita di a bateria. U Zeiss ZX1 pò esse pre-ordinatu in i Stati Uniti per $ 6000, circa CZK 138. U dispusitivu serà ancu dispunibule per a compra in a Repubblica Ceca, ma u prezzu ùn hè ancu statu annunziatu.

Surghjente: ZEISS, Android Autorità

U più lettu d'oghje

.