Chiudi annunziu

In l'ultimi anni, u segmentu di i telefoni intelligenti di u ghjocu hè cresciutu cunfortu, è marchi cum'è Xiaomi, Nubia, Razer, Vivo o Asus sò rapprisentati in questu. Avà un altru ghjucatore, chip giant Qualcomm, puderia unisce à elli. L'ultimi, secondu u situ web taiwanese Digitimes, citatu da u servitore Android L'Autorità hà pensatu à unisce cù l'Asus sopra citatu è sviluppà parechji telefoni di ghjocu sottu a so marca. Puderanu esse messi in scena digià à a fine di l'annu.

Sicondu u situ, Asus serà incaricatu di cuncepimentu è di sviluppu di u hardware, mentre chì Qualcomm serà rispunsevule per "disegnu industriale" è "integrazione di software di a so piattaforma Snapdragon 875".

Qualcomm tradiziunale presenta i so novi chipsets flagship in dicembre è li lancia in u primu trimestre di l'annu dopu. Hè dunque logicu chì i smartphones pruduciuti in cuuperazione cù u cumpagnu taiwanese seranu dispunibuli solu da u principiu di l'annu prossimu, se u so lanciu hè fattu questu annu.

Sicondu u situ, u cuntrattu trà i partenarii chjama ancu a compra cumuna di cumpunenti sia per i telefoni di ghjocu ROG Phone d'Asus sia per i telefoni intelligenti di ghjocu di Qualcomm. In particulare, si dice chì sò display, ricordi, moduli fotografici, batterie è sistemi di rinfrescamentu. Questu suggerisce chì i telefoni intelligenti di ghjocu di u giant chip puderia sparte un pocu di DNA hardware cù i telefoni di ghjocu Asus attuali o futuri.

U situ web aghjusta chì Qualcomm è Asus aspettanu di pruduce circa un milione di telefuni annu, cù 500 XNUMX unità previste per cascà sottu a marca Qualcomm è u restu sottu a marca ROG Phone.

U più lettu d'oghje

.