Chiudi annunziu

Samsung hà publicatu un rapportu nantu à i so guadagni previsti per u terzu trimestre di questu annu, è malgradu a pandemia di coronavirus, hè abbastanza ottimista. In particulare, aspetta chì e vendite ghjunghjenu à 66 trilioni di vinti (circa 1,3 trilioni di corone) è u prufittu operativu sia di 12,3 trilioni di vinti (circa 245 miliardi di corone).

I rivenuti di a cumpagnia battevanu l'aspettative di u mercatu grazia à e vendite più elevate di l'apparecchi domestici, chips semiconduttori è smartphones. In cunfrontu cù i figuri di l'annu passatu, u prufittu operativu di a cumpagnia hè aumentatu da 58% da 7,78 miliardi. vintu (cunvertitu da circa 155 miliardi di corone) è e vendite anu aumentatu da 6,45% da 62 miliardi. vintu (1,2 trilioni CZK). A vendita è u prufittu operativu in u sicondu trimestre di questu annu era di 52,97 miliardi. vintu (circa un trilione di corone), o 8,15 miliardi vintu (circa 163 miliardi CZK).

Mentre u rapportu ùn includeva micca previsioni di rivenuti per a divisione Samsung Electronics, l'affari di i telefoni intelligenti hè previstu di fà bè grazia à vendite solide di i telefoni di serie. Galaxy AA Galaxy Nota 20. Apparentemente, l'apparecchi di casa è i TV anu ancu vindutu bè, grazia à a dumanda accumulata in parechji paesi di u mondu in cunnessione cù l'apertura di l'economie dopu à u periodu di chjusi.

U giant tecnulugicu pare ancu avè tagliatu i costi in u marketing offline per via di a pandemia, purtendu à prufitti più alti. Malgradu a calata di i prezzi di i chip di memoria, Samsung si crede chì hà fattu bè ancu in questu segmentu - grazia à a crescita di a dumanda di servitori. In listessu modu, u segmentu di schermi è chips di l'informatica hè previstu di fà bè, in cunnessione cù u lanciu di novi prudutti di i clienti di Samsung in u terzu trimestre.

U più lettu d'oghje

.