Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: TCL Electronics (1070.HK), unu di i attori dominanti in u campu mundiale di i pruduttori di televisione è una sucietà di punta per a produzzione di l'elettronica di cunsumu, allarga a so gamma di televisori in a linea di produttu cù a designazione P è introducendu u P615 è Televisioni di a serie P815 à u mercatu cecu. Queste duie serie cumplementanu u mudellu P715 citatu prima. U mudellu P610 si trova à u latu di sta serie, chì, à u cuntrariu di l'altri, ùn usa micca un sistema operatore. Android, ma propiu Smart TV 3.0. U vantaghju di tutta a linea di prudutti TCL P hè un rapportu prezzu / prestazione favurevule.

Serie TCL P615: immagine precisa, 4K HDR 10 a Android TV in un disignu slim

Una fila di TV TCL-P615 combina un disignu slim cù una schermu 4K HDR 10 è un sistema operatore Android TV. Questa TV faciule d'utilizà è elegante combina funziunalità è design slim. Hè destinatu à tutti quelli chì ùn volenu micca cumprumessi trà l'eleganza, a qualità di l'imaghjini è u cuntrollu faciule è l'accessu à u cuntenutu populari. I paràmetri tecnichi di sta linea di produttu includenu principalmente retroilluminazione LED diretta, risoluzione 4K HDR cù a funzione Smart HDR, chì migliurà dinamicamente u cuntenutu in a risoluzione HDR è maximizeghja e capacità di u screnu stessu, cumprese una visualizazione megliu di sceni scuri è luminosi. Smart HDR pò ancu aduprà intelligenza artificiale per aghjurnà una maghjina SDR à a qualità di l'imagine HDR. A tecnulugia Micro Dimming Pro utilizata divide l'imaghjini in zoni separati, migliurà a qualità di l'imaghjini cù aghjustamenti supplementari. Dolby Audio si occupa di un sonu forte, dinamicu è di qualità. U TCL P615 serà introduttu gradualmente in dimensioni di 43, 50, 65, 70 è 75 inch. U mudellu cù a più grande schermu (75 inch) hè dispunibule nantu à u mercatu da CZK 26 cumpresu l'IVA. 

Serie TCL P715: immagine perfetta è display full-screen senza frame

Sta serie hè statu introduttu prima è hè attualmente dispunibule nantu à u mercatu cecu in dimensioni populari di 65 è 55 inch.

Serie di mudelli TCL-P71 porta un pruduttu cù un altu valore cumpetitivu à l'ambienti smart TV. Unisce un design ultra-sottile, qualità d'imaghjini cù risoluzione 4K HDR 10 è u sistema operatore più sviluppatu per i TV intelligenti. Android Un TV chì hà ancu un serviziu integratu di Google Assistant. L'utilizatori ponu accede facilmente à u so cuntenutu preferitu da u cuntrollu di voce cù u cuntrollu di voce integratu senza mani. U cuncettu di design ultra-sottile utilizza ancu elementi metallichi, hà un disignu artisticu intemporal, è hè un esempiu di un pruduttu eleganti è sofisticatu cù una grande durabilità chì cumplementa perfettamente u salottu. U mudellu cù una schermu 55-inch hè dispunibule nantu à u mercatu da CZK 13 inclusa l'IVA.

Serie TCL P815: Stampa precisa per u megliu in HDR

Questa serie porta una cumminazione di design ultra-slim, qualità d'immagine 4K HDR PRO è tecnulugia Motion clarity PRO. Offre un cuntrollu di voce, l'applicazione Google Assistant è un sistema operatore Android TV. U disignu slim senza cornice è l'elementi metallici usati facenu a TV spiccà TCL-P815 una parte lussuosa di u salottu. L'imaghjini hè migliuratu cù e tecnulugia Smart HDR è HDR PRO, Dolby Vision è a tecnulugia Motion Clarity PRO digià citata, chì aumenta u dettagliu è a nitidezza di a visualizazione durante sceni in rapidità. A qualità di u sonu hè rinfurzata da a tecnulugia Dolby Atmos. A dispunibilità di l'interfaccia HDMI 2.1 hè ancu di menziona. A serie TCL P815 hè dispunibule in dimensioni di 50, 55 è 65 inch. U mudellu più chjucu cù una schermu 50-inch hè dispunibule da CZK 12 cumpresu l'IVA.

Serie TCL P610: Prezzu favurevule è propiu sistema operatore Smart TV 3.0

A fiancu à sta linea di produttu hè u TCL P610 TV. In un disignu slim è minimalista, offre 4K HDR è un accessu faciule à u cuntenutu digitale grazia à u so propiu sistema operatore Smart TV 3.0. A tecnulugia Smart HDR è Micro Dimming curanu a migliione di l'imaghjini. A qualità di u sonu hè trattatu da a tecnulugia Dolby Audio. U sistema operatore privatu Smart TV 3.0 permette di espansione e capacità di a TV cù l'applicazioni selezziunate è assicura un accessu faciule è simplice à i fornituri di cuntenutu digitale populari cum'è Netflix o YouTube. Cunsigliu TCL-P610 hè dispunibule in dimensioni di 50, 55 è 65 inch. U mudellu più chjucu cù una schermu 50-inch hè dispunibule da CZK 8 cumpresu l'IVA.

TCL_P610
Fonte: TCL

Più nantu à i prudutti di a serie TCL P di TV à:

U più lettu d'oghje

.